JPMorgan vstupuje do metaverza. Zdroj: Shutterstock.com/Lewis Tse Pui Lung

Najväčšia banka v USA, JPMorgan, urobila masívny krok v metaverze a otvorila virtuálny salónik v populárnom svete založenom na blockchaine Decentraland. Deje sa tak po tom, čo tento sektor označila za príležitosť v hodnote 1 bilióna dolárov.

Návštevníkov salónika, ktorý sa nachádza v obchodnom dome Metajuku v Decentralande, víta túlajúci sa tiger a digitálny portrét Jamieho Dimona, generálneho riaditeľa spoločnosti JPMorgan. Ak hráči vyjdú hore, môžu si pozrieť prezentáciu manažéra o ekonomike kryptomien.

Metaverzum JPMorgan
Metaverzum JPMorgan. Zdroj: Decentraland

Ak chceš nakupovať kryptomeny cez internet, jednoznačne odporúčame použiť burzu Binance, kde máš široký výber coinov a jedny z najnižších poplatkov na trhu. Tie si ešte môžeš znížiť o 5 %, ak si vytvoríš účet cez >>>tento odkaz<<< a o ďalších 25 % nákupom BNB tokenov.

Mohlo by ťa zaujímať – YouTube sa pripravuje aplikovať NFT či metaverzum – aké sú plány?

JPMorgan v metaverze

„Ónyxový salónik“ pomenovaný podľa interného blockchainového platobného systému JPMorgan bol odhalený spolu so správou banky, ktorá podrobne popisuje typy obchodných príležitostí, ktoré môžu spoločnosti očakávať v metaverze.

V správe sa uvádza: Metaverzum v najbližších rokoch pravdepodobne nejakým spôsobom prenikne do každého sektora. Trhová príležitosť sa odhaduje na viac ako 1 bilión dolárov v ročných príjmoch. Na virtuálny tovar sa už každý rok minie 54 miliárd dolárov – dvojnásobok sumy vynaloženej na nákup hudby.

Správa uvádza, že priemerná cena virtuálnych pozemkov sa v období od júna do decembra minulého roka zdvojnásobila zo 6 000 USD na 12 000 USD. Predpovedá, že výdavky na reklamu v hre dosiahnu do roku 2027 18,4 miliardy USD ročne.

Rastúce zavádzanie metaverza je tiež poháňané záujmom zo strany obrovských značiek, poznamenáva JPMorgan.

V časti správy sa tiež uvádza: „Napriek veľkému vzrušeniu z možností metaverza, aby sa umožnil jeho plný potenciál pre zapojenie, budovanie komunity, sebavyjadrenie a obchod, kľúčové oblasti sa potrebujú ďalej rozvíjať a dozrievať.“ Spoločnosť tak poukazuje na nedostatky v celkovej používateľskej skúsenosti, slabý výkon avatarov, ako aj ťažkosti s komerčnou infraštruktúrou.

Prečítaj si tiež – McDonald’s sa pripravuje na prechod na metaverzum registráciou 10 ochranných známok