- Slovenskí operátori pristupujú k úprave cenníkov služieb.
- Dôvodom je januárové zvýšenie DPH, ktoré premietajú do koncovej ceny pre zákazníka.
- Jeden operátor však prišiel až s 50-percentným zdražením.
Slovenskí operátori oznámili svojim zákazníkom nepríjemnú správu, a to, že dôjde k zvýšeniu cien takmer všetkých ich služieb. Hlavným dôvodom je plánované zvýšenie dane z pridanej hodnoty (DPH) z 20 na 23 percent. O téme informoval portál Živé. Ktorých zákazníkov sa zmeny dotknú a čo presne sa mení?
Ktorí slovenskí operátori zvyšujú ceny?
Zvýšenie cien zatiaľ ohlásili dvaja veľkí slovenskí operátori, a to O2 a Tesco mobile. Avšak môžeme očakávať, že rovnako bude postupovať aj Orange a Telekom, keďže vyššia DPH sa týka všetkých subjektov.
V prípade O2 sa cenové úpravy dotknú kompletného portfólia služieb vrátane mobilných služieb, internetového pripojenia aj televízie. Tesco mobile zachová cenu svojej novej predplatenej karty nezmenenú.
Najvýraznejšia zmena v O2
Okrem celkového zvýšenia cien pre novú DPH prináša O2 aj samostatnú cenovú úpravu jedného zo svojich populárnych programov.
Program Fér na faktúru zaznamená významný cenový skok – mesačný poplatok sa zvýši o 50 %, konkrétne z 2 na 3 eurá. Táto cena nezhŕňa žiadny kredit, ide len o poplatok, že využívate program na faktúru.
Ako je na tom Tesco mobile?
Virtuálny operátor Tesco mobile pristupuje k cenovým úpravám selektívne. Zdražovanie síce zasiahne všetky služby ako volania, správy aj internet, avšak nebude sa týkať programu Topka.
Pri programe Topka operátor zdvihne len ceny MMS správ, a to z 0,24 eura na 0,246 eura.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.