Populárny reťazec spustil novú unikátnu službu. Slováci sa môžu tešiť na pohodlnejšie nákupy

  • Najpopulárnejšia sieť drogérií na Slovensku spustila novú formu doručenia tovaru.
  • Objednávku si môžu zákazníci vyzdvihnúť v jej vlastných balíkoboxoch už hodinu po nákupe online.
Novinky Reťazec dm drogerie markt spúšťa vlastné balíkoboxy
Reťazec dm drogerie markt spúšťa vlastné balíkoboxy. Zdroj: shutterstock.com/VAKS-Stock Agency/maxbelchenko

Prvý dm BOX bol umiestnený v predajni dm v Auparku v Bratislave, ďalšie pribudnú v nasledujúcich mesiacoch do predajní, ktoré to kapacitne umožňujú.

Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt povedal:

Keďže orientácia na zákazníkov a ich potreby je pre nás v dm absolútnou samozrejmosťou, neustále sa zamýšľame nad tým, ako im nakupovanie uľahčiť, spríjemniť a zároveň zefektívniť. Preto aktuálne rozširujeme portfólio svojich služieb o dmBOXy, vďaka ktorým budú môcť nakupovať ešte rýchlejšie a pohodlnejšie. A keďže až 40 % všetkých zákazníkov dm využíva službu expresné vyzdvihnutie, veríme, že rozšírenie portfólia o túto službu bude vítané.

Dm drogerie markt má za sebou mimoriadne úspešný rok

Predajne dm drogerie sa tešia medzi Slovákmi veľkej obľube o čom svedčí aj to, že nemecký reťazec u nás v minulom roku dosiahol rekordné zisky.

Zvýšenie tržieb

V roku 2023 stúpli tržby dm drogerie o viac ako 60 miliónov eur v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Populárny maloobchodný reťazec uzavrel minulý rok so ziskom vo výške 7,39 milióna eur.

 

Nemecká sieť drogérií u nás zamestnáva viac ako 2 000 ľudí a jej predajne denne navštívi vyše 75 000 zákazníkov.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.