Pepco ustúpilo nespokojným zákazníkom. Do predajní vrátilo niečo, čo Slováci žiadali roky

  • Reťazec je známy svojou ponukou cenovo dostupného oblečenia, hračiek a potrieb pre domácnosť.
  • Spoločnosť Pepco v súčasnosti prioritne zameriava svoju pozornosť na rozvoj kamenných predajní.
  • Od konca októbra tohto roka opäť využívať kabínky na vyskúšanie svojho oblečenia priamo v predajni.
Novinky Pepco ustúpilo nespokojným zákazníkom
Pepco ustúpilo nespokojným zákazníkom. Zdroj: Shutterstock.com/Photo Nature Travel, DCODE MEDIA
BitmarketsFreedum fighter mobil

Pepco, ktoré vzniklo pred štvrťstoročím v Poľsku, si za 25 rokov svojho pôsobenia vybudovalo silnú pozíciu na slovenskom trhu, kde v súčasnosti prevádzkuje približne 140 predajní.

Reťazec je známy svojou ponukou cenovo dostupného oblečenia, hračiek a potrieb do domácnosti. Na slovenskom trhu súperí najmä s podobne zameraným reťazcom KiK a dynamicky sa rozrastajúcou sieťou Action.

Aktuálne rozhodnutie o návrate skúšobných kabínok potvrdzuje, že spoločnosť aktívne reaguje na spätnú väzbu svojich zákazníkov a je ochotná prehodnotiť aj zásadné strategické rozhodnutia v záujme zachovania spokojnosti svojej klientely.

Čo nakupujete v predajniach Pepco?

U susedov Pepco úspech nezožalo

Obľúbený diskontný reťazec Pepco v tomto roku ukončil svoje pôsobenie v Rakúsku. Spoločnosť, ktorá v krajine prevádzkuje 73 predajní s približne 680 pracovníkmi, oficiálne požiadala viedenský obchodný súd o konkurzné konanie. Informovali sme o tom ešte vo februári tohto roka.

Rakúska pobočka diskontného reťazca priznala, že aj napriek rôznym snahám o revitalizáciu nedokázala dosiahnuť ziskovosť. „Naše výsledky výrazne ovplyvnilo viacero faktorov – od opatrného prístupu spotrebiteľov k nákupom cez nadštandardnú mieru inflácie až po vysoké prevádzkové náklady. K tomu sa pridali nepriaznivé makroekonomické vyhliadky,” vysvetlila spoločnosť svoje rozhodnutie.

Na rakúskom trhu pôsobí Pepco pomerne krátko – len dva a pol roka, keď prebral väčšinu obchodov od siete CCC. Reťazec je známy svojím širokým sortimentom cenovo dostupného tovaru vrátane oblečenia, hračiek, domácich potrieb či nábytku. Materská spoločnosť so sídlom v poľskej Poznani má významné zastúpenie v Európe – prevádzkuje vyše 3 600 predajní v 19 krajinách, kde zamestnáva viac ako 31 000 ľudí.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Okazio PCAnycoin mobil banner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.