- Reťazec je známy svojou ponukou cenovo dostupného oblečenia, hračiek a potrieb pre domácnosť.
- Spoločnosť Pepco v súčasnosti prioritne zameriava svoju pozornosť na rozvoj kamenných predajní.
- Od konca októbra tohto roka opäť využívať kabínky na vyskúšanie svojho oblečenia priamo v predajni.
Pepco, ktoré vzniklo pred štvrťstoročím v Poľsku, si za 25 rokov svojho pôsobenia vybudovalo silnú pozíciu na slovenskom trhu, kde v súčasnosti prevádzkuje približne 140 predajní.
Reťazec je známy svojou ponukou cenovo dostupného oblečenia, hračiek a potrieb do domácnosti. Na slovenskom trhu súperí najmä s podobne zameraným reťazcom KiK a dynamicky sa rozrastajúcou sieťou Action.
Aktuálne rozhodnutie o návrate skúšobných kabínok potvrdzuje, že spoločnosť aktívne reaguje na spätnú väzbu svojich zákazníkov a je ochotná prehodnotiť aj zásadné strategické rozhodnutia v záujme zachovania spokojnosti svojej klientely.
U susedov Pepco úspech nezožalo
Obľúbený diskontný reťazec Pepco v tomto roku ukončil svoje pôsobenie v Rakúsku. Spoločnosť, ktorá v krajine prevádzkuje 73 predajní s približne 680 pracovníkmi, oficiálne požiadala viedenský obchodný súd o konkurzné konanie. Informovali sme o tom ešte vo februári tohto roka.
Rakúska pobočka diskontného reťazca priznala, že aj napriek rôznym snahám o revitalizáciu nedokázala dosiahnuť ziskovosť. „Naše výsledky výrazne ovplyvnilo viacero faktorov – od opatrného prístupu spotrebiteľov k nákupom cez nadštandardnú mieru inflácie až po vysoké prevádzkové náklady. K tomu sa pridali nepriaznivé makroekonomické vyhliadky,” vysvetlila spoločnosť svoje rozhodnutie.
Na rakúskom trhu pôsobí Pepco pomerne krátko – len dva a pol roka, keď prebral väčšinu obchodov od siete CCC. Reťazec je známy svojím širokým sortimentom cenovo dostupného tovaru vrátane oblečenia, hračiek, domácich potrieb či nábytku. Materská spoločnosť so sídlom v poľskej Poznani má významné zastúpenie v Európe – prevádzkuje vyše 3 600 predajní v 19 krajinách, kde zamestnáva viac ako 31 000 ľudí.