Pepco ustúpilo nespokojným zákazníkom. Do predajní vrátilo niečo, čo Slováci žiadali roky

  • Reťazec je známy svojou ponukou cenovo dostupného oblečenia, hračiek a potrieb pre domácnosť.
  • Spoločnosť Pepco v súčasnosti prioritne zameriava svoju pozornosť na rozvoj kamenných predajní.
  • Od konca októbra tohto roka opäť využívať kabínky na vyskúšanie svojho oblečenia priamo v predajni.
Novinky Pepco ustúpilo nespokojným zákazníkom
Pepco ustúpilo nespokojným zákazníkom. Zdroj: Shutterstock.com/Photo Nature Travel, DCODE MEDIA
BitmarketsKryptocashback Etoro mobil

Pepco, ktoré vzniklo pred štvrťstoročím v Poľsku, si za 25 rokov svojho pôsobenia vybudovalo silnú pozíciu na slovenskom trhu, kde v súčasnosti prevádzkuje približne 140 predajní.

Reťazec je známy svojou ponukou cenovo dostupného oblečenia, hračiek a potrieb do domácnosti. Na slovenskom trhu súperí najmä s podobne zameraným reťazcom KiK a dynamicky sa rozrastajúcou sieťou Action.

Aktuálne rozhodnutie o návrate skúšobných kabínok potvrdzuje, že spoločnosť aktívne reaguje na spätnú väzbu svojich zákazníkov a je ochotná prehodnotiť aj zásadné strategické rozhodnutia v záujme zachovania spokojnosti svojej klientely.

Čo nakupujete v predajniach Pepco?

U susedov Pepco úspech nezožalo

Obľúbený diskontný reťazec Pepco v tomto roku ukončil svoje pôsobenie v Rakúsku. Spoločnosť, ktorá v krajine prevádzkuje 73 predajní s približne 680 pracovníkmi, oficiálne požiadala viedenský obchodný súd o konkurzné konanie. Informovali sme o tom ešte vo februári tohto roka.

Rakúska pobočka diskontného reťazca priznala, že aj napriek rôznym snahám o revitalizáciu nedokázala dosiahnuť ziskovosť. „Naše výsledky výrazne ovplyvnilo viacero faktorov – od opatrného prístupu spotrebiteľov k nákupom cez nadštandardnú mieru inflácie až po vysoké prevádzkové náklady. K tomu sa pridali nepriaznivé makroekonomické vyhliadky,” vysvetlila spoločnosť svoje rozhodnutie.

Na rakúskom trhu pôsobí Pepco pomerne krátko – len dva a pol roka, keď prebral väčšinu obchodov od siete CCC. Reťazec je známy svojím širokým sortimentom cenovo dostupného tovaru vrátane oblečenia, hračiek, domácich potrieb či nábytku. Materská spoločnosť so sídlom v poľskej Poznani má významné zastúpenie v Európe – prevádzkuje vyše 3 600 predajní v 19 krajinách, kde zamestnáva viac ako 31 000 ľudí.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.

Najčítanejšie články

1

Valorizácia dôchodkov bude vyššia ako sme čakali: Odborník odhalil presné sumy pre rok 2026

2

Peniaze navyše bez driny: 10 tipov, ktoré vám potichu prinesú 2 000 € ročne

3

Orange vydal dôležitý oznam: Všetci zákazníci musia okamžite spozornieť

4

Robert Kiyosaki: Prichádza najväčší krach moderných dejín

5

3 daňové triky, ktoré musia poznať držitelia kryptomien

PR články

Ethereum dosiahlo po štyroch rokoch nové cenové maximum a blíži sa k hranici 5 000 dolárov

PR články  | 25. augusta 2025

Ethereum zaznamenalo v piatok poobede prudký cenový rast, ktorý nakoniec vyústil vo víkendovú rally a nové historické maximum vo výške 4 953,73 dolára.

Po 4 rokoch Ethereum prekonal maximum

Historický rast Etherea: Prečo investori presúvajú kapitál z Bitcoinu

PR články  | 25. augusta 2025

PR článok spoločnosti BITmarkets. Ethereum je opäť v centre pozornosti investorov, keď jeho cena dosiahla nové historické maximum nad 4 950 dolárov.

Ethereum na historickom vrchole

Najväčšia bublina na burze? Palantir sa obchoduje drahšie ako Tesla aj Nvidia

PR články  | 22. augusta 2025

PR článok spoločnosti XTB. Americká technologická spoločnosť Palantir, pomenovaná podľa vševedúceho kameňa z Pána prsteňov, patrí medzi najdiskutovanejšie akciové tituly posledných rokov.

Akcie Palantir lámu rekordy