- Operátori na Slovensku súperia o priazeň zákazníkov.
- Slováci prenášajú svoje čísla tam, kde nájdu tú najatraktívnejšiu ponuku.
- Ako sa preskupili klienti operátorov v minulom štvrťroku?
Operátori sa predbiehajú v tom, ktorý z nich prinesie zákazníkom tie najatraktívnejšie služby. Výhodné akcie, nové ponuky balíčkov služieb či lepšia úroveň pokrytia, to všetko hrá rolu v tom, ku ktorému operátorovi si zákazníci na Slovensku prenesú svoje číslo.
Operátori lákajú zákazníkov, aby k nim prešli od konkurencie
Slováci si konkurenčný súboj operátorov užívajú, pretože im prináša nižšie ceny a kvalitnejšie služby. Portál Živé priniesol informácie o prenosoch telefónnych čísel medzi slovenskými operátormi v treťom kvartáli 2024.
Najviac klientov odišlo od 4ky, no strácal aj gigant Orange. Každý z operátorov prilákal zákazníkov od konkurencie, no rozhodujúce je najmä to, koľko klientov stratil.
O2 brala klientov všetkým, konkurenční operátori kvôli nej strácali
Operátor O2 zaznamenal v treťom štvrťroku veľmi dobré výsledky. Každému z konkurenčných operátorov prevzal viac klientov než stratil.
O2 ťaží z ponuky cenovo dostupných služieb a značiek Tesco Mobile a Radosť, ktoré oslovujú klientov citlivých na cenu. Práve táto stratégia zrejme prispela k tomu, že O2 má v prenosoch čísel mimoriadne dobrú bilanciu.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.