- Vzhľadom na to, že ide o populárny koncept, spolupráca známych firiem bude širšia.
- Plány spoločností sú veľkolepé, do konca budúceho roka chcú otvoriť 70 takýchto prevádzok.
OMV je už viac ako tridsať rokov synonymom paliva a energie v mnohých európskych krajinách. Teraz však táto renomovaná značka čerpacích staníc a energetických služieb prechádza významnou transformáciou.
Zmena sa netýka len nového loga, ale aj nového strategického smerovania spoločnosti. Odteraz bude OMV všade propagovať nový slogan – „Forward to Good”. Informovali sme o tom v júni.
Tento rebranding ovplyvní približne tisíc čerpacích staníc v siedmich európskych krajinách, vrátane Slovenska, Rakúska, Rumunska, Maďarska, Bulharska, Srbska a Českej republiky. Miriam Fellingerová zdôrazňuje, že hlavným cieľom tejto transformácie je uľahčiť zákazníkom mobilitu.
Základom našej práce v OMV Retail je udržať ľudí v pohybe. Naším cieľom je pokračovať v zjednodušovaní mobility a zlepšovaní služieb vďaka predvídaniu budúcich potrieb a očakávaní zákazníkov a vďaka ponuke radu inovatívnych, udržateľných a digitálnych riešení. Naša nová identita značky a slogan „Forward for Good”zdôrazňujú stratégiu našej spoločnosti, cestu transformácie a ukazujú náš postoj, orientovaný na budúcnosť.
Nový vizuál obsahuje aj ikonický symbol, ktorý predstavuje OMV ako integrovanú spoločnosť so zameraním na chemikálie, palivá a energiu, vychádzajúcu z princípov udržateľnosti a cirkulárnej ekonomiky. Tento symbol symbolizuje neustály pohyb a pokrok spoločnosti a tvorí základ jej budúceho smerovania.