- Slováci sa majú na čo tešiť.
- Veľkolepé otvorenie rozšírenej časti Auparku je za rohom.
- Čakajte množstvo výhod, zliav a nových značiek.
Aupark v Bratislave prechádza výraznými zmenami a vylepšeniami, ktoré prinesú nielen modernizáciu, ale aj množstvo nových obchodov a atraktívne zľavy.
Táto obľúbená nákupná destinácia na brehu Dunaja už dlhšie pripravuje veľkolepú prístavbu, ktorá určite poteší nielen pravidelných návštevníkov, ale aj tých, ktorí sa rozhodnú objaviť nové priestory.
S blížiacim sa termínom otvorenia, ktorý je momentálne stanovený na 24. októbra 2024, prichádzajú aj nové značky, ekologické inovácie a sľubné výhody pre zákazníkov, avizuje portál Interez. Čo teda môžeme očakávať?
V Bratislave sa rozrastie ďalšie nákupné centrum
Bratislava je známa svojimi modernými nákupnými centrami, no práve Aupark sa rozhodol ísť ešte ďalej. Jeho nová časť, ktorú už čoskoro otvorí svje brány, sľubuje úplne nový nákupný zážitok.
Na prvý pohľad zaujme ekologickými prvkami, medzi ktoré patrí unikátna zelená fasáda s tisíckami rastlín, ktorá okrem vizuálnej atraktivity prináša aj ekologické benefity. Na tomto mieste sa bude dariť až 40-tisíc rastlinám rôznych druhov, ktoré budú tvoriť jedinečný zelený obal budovy.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Pre milovníkov nákupov však prichádza ešte viac dôvodov na radosť
Spolu s prístavbou prídu do Auparku aj nové značky. Medzi nimi sú už potvrdené obchody ako JD Sports, Cropp či House, a dokonca aj ikonická kaviareň EL&N Café, ktorá je obľúbenou destináciou pre fanúšikov krásnych interiérov a výnimočných zákuskov, písali sme. Rozšírená bude aj známa DM drogerie, ktorá sa stane najväčšou na Slovensku.
Okrem toho sa môžeme tešiť na zľavy a špeciálne akcie, ktoré prídu s otvorením novej časti. Počas otváracieho víkendu bude v ponuke množstvo výhod v takmer 100 obchodoch. A ako čerešnička na torte vystúpi aj známa speváčka Jana Kirschner, čím sa toto podujatie stane jednou z najväčších nákupných udalostí roka.
V rámci rozšírenia bola už otvorená nová časť podzemnej garáže, kde pribudlo takmer 80 nových parkovacích miest, čo určite ocenia všetci motoristi, ktorí hľadajú pohodlné parkovanie počas svojich nákupov. Tento krok je len súčasťou širšej stratégie, ktorou sa Aupark snaží ešte viac uľahčiť a spríjemniť zákazníkom celkový nákupný zážitok.
Tu to nekončí
Samozrejme, nové priestory v Bratislave neprilákajú len pravidelných návštevníkov, ale aj tých, ktorí chcú objaviť niečo nové. Zástupcovia Auparku naznačujú, že rokovania prebiehajú s ďalšími zaujímavými značkami, ktoré na Slovensku ešte nemajú svoje zastúpenie. To znamená, že v budúcnosti nás čakajú ďalšie príjemné prekvapenia, ktoré rozšíria už aj tak bohatú ponuku tohto nákupného centra.
Z hľadiska moderného mestského života je Aupark dôležitým bodom na mape Bratislavy. Jeho pozícia pri Dunaji a blízkosť centra mesta z neho robí ideálne miesto na stretnutia, nákupy či oddych. Práve tieto nové zmeny a vylepšenia potvrdzujú, že Aupark sa nechce zastaviť a neustále pracuje na tom, aby prinášal zákazníkom nové dôvody na návštevu.
Nové rozšírenie Auparku prináša širšiu ponuku obchodov a ekologické prvky, ktoré môžu zatraktívniť nákupný zážitok. Zákazníci si však na zmeny budú musieť sami spraviť názor. V každom prípade ide o krok smerom k modernizácii nákupného centra.