- Slovenská zdravotná poisťovňa pridala do svojej aplikácie viaceré zaujímavé novinky.
- Poistenci môžu sledovať poradie v čakacej listine na operáciu.
- Pribudol aj chatbot, či volanie cez aplikáciu.
V dnešnej dobe má veľmi veľký význam rýchla dostupnosť informácií. Tento fakt si dobre uvedomujú aj zdravotné poisťovne. Preto sa snažia prichádzať s inovatívnymi riešeniami, ktoré uľahčia ich klientom prístup k informáciám i zdravotnej starostlivosti. V tomto duchu sa najväčšia zdravotná poisťovňa na Slovensku, Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP), rozhodla rozšíriť svoju mobilnú aplikáciu o niekoľko revolučných funkcií.
Mobilná aplikácia VšZP je medzi poistencami veľmi populárna, čo potvrdzuje aj fakt, že má viac ako milión používateľov a vyše 25-tisíc hodnotení. Táto aplikácia dlhodobo patrí medzi TOP 10 najsťahovanejších aplikácií na Slovensku. Poskytuje jej užívateľom komplexný prehľad o ich zdravotnom stave, lekároch, predpísaných liekoch a vyšetreniach.
Poisťovňa pridala do aplikácie čakaciu listinu
Jednou z hlavných noviniek je v aplikácií funkcia Čakacie listiny. Tá umožní poistencom sledovať stav svojho návrhu na zaradenie do zoznamu čakajúcich na plánované zdravotné výkony. Slováci, ktorí sa chystajú napríklad na operáciu kolena alebo výmenu bedrového kĺbu, môžu pohodlne v aplikácií sledovať svoje meno na „čakačke”.
Ivana Linetová z oddelenia komunikácie VšZP uviedla:
Poistenec si v sekcii Moje zdravie môže overiť aktuálny stav svojho návrhu a predpokladaný dátum operácie na základe určenia od lekára.
Táto funkcionalita prináša poistencovi nielen istotu, že je zaregistrovaný v čakacej listine, ale aj predstavu o tom, kedy môže očakávať realizáciu plánovanej operácie.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Chatbot priamo v aplikácií
Okrem Čakacích listín prináša aplikácia VšZP ďalšie zaujímavé vylepšenia, ako je integrovaný chatbot Zina, ktorý je teraz k dispozícii priamo v aplikácii. „Zina je dostupná ihneď po prihlásení a pomáha klientom s rôznymi otázkami, čím uľahčuje komunikáciu so zdravotnou poisťovňou,” vysvetlila Linetová. Táto funkcia bola doposiaľ dostupná len na webovej stránke VšZP. Teraz ju už môžu poistenci využívať aj priamo v mobilnej aplikácií.
Ďalšou významnou novinkou je možnosť rýchlejšieho spojenia s operátormi call centra, a to prostredníctvom aplikácie. Poistenec má teraz možnosť vybrať si tému hovoru ešte pred samotným zavolaním, čím sa môže skrátiť čas potrebný na vybavenie jeho požiadavky.
Tento nový spôsob komunikácie tiež umožňuje okamžitú identifikáciu klienta. Operátorovi sa hneď zobrazia základné informácie o poistencovi. Tým sa ďalej skráti čas vybavenia hovoru.
Navyše, klienti VšZP sa teraz môžu spojiť so svojou poisťovňou aj cez aplikáciu Facebook Messenger. To predstavuje rýchly a jednoduchý spôsob komunikácie pre každého klienta, ktorý má v mobile túto obľúbenú aplikáciu.
Nové funkcie a vylepšenia mobilnej aplikácie VšZP predstavujú významný krok vpred v poskytovaní lepších služieb pre poistencov. Zároveň posúvajú hranice využívania moderných technológií v oblasti zdravotného poistenia.
Prečítajte si aj: Slovenských penzistov čakajú v roku 2024 viaceré zmeny. Pripravili sme ich prehľad