- Na príchod Biedronky na Slovensko čaká nie jeden Slovák.
- Svoje brány otvorí čoskoro, nebude však všade.
Na príchod poľského reťazca Biedronka na Slovensko čakajú mnohí Slováci. Ako informuje Žilinský Štandard, prvé predajne by mali zákazníkov privítať už na konci roka 2024. Portál tiež poukazuje na to, že reťazec si už zaregistroval slovenskú internetovú doménu, ktorá je aktuálne stále nefunkčná.
V súčasnosti sieť v Poľsku prevádzkuje viac ako 3-tisíc predajní a zamestnáva viac ako 70-tisíc ľudí. Ide o jedného z najväčších poľských predajcov.
O príchode reťazca na Slovensko sú informovaní aj Poliaci, ktorí už majú možnosť sledovať na svojich obrazovkách reklamné spoty. Svoje o tom vie Slovák žijúci v Poľsku, ktorý uviedol, že reklamu nevidel len v televízii, ale počul ju aj v rádiu. Myslí si, že Slováci sa majú na čo tešiť.
Zlou správou však je, že Biedronka nebude súčasťou všetkých miest. Prevádzky momentálne plánuje otvoriť v Žiline, Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici a Trnave. Nie je však známe, kde konkrétne sa predajne budú nachádzať.
Vzhľadom na to, že mnoho Slovákov chodí nakupovať k našim severným susedom, reťazec sa rozhodol uľahčiť im to. Zákazníkov si chce získať najmä nízkymi cenami.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Boj s veľkým slovenským hráčom
Na príchod na Slovensko sa Biedronka pripravuje vo veľkom, mnohí to označujú až za agresívne správanie. V rámci svojej kampane totiž porovnáva ceny produktov s konkurenčným reťazcom. Pôvodne išlo iba o letáky a billboardy, no situácia sa zmenila.
Informoval o tom poľský portál Wiadomoscihandlowe. Ide pritom o kampaň, ktorá na Slovensku nie je bežná.
Ubehlo totiž iba niekoľko dní od toho, že Biedronka svojim poľským zákaníkom poslala SMS správy s aktuálnou ponukou, do ktorých však zakomponovala aj súčasné ceny tých istých produktov v reťazci Lidl.
Na toto konanie reagoval aj samotný Lidl, ktorý uviedol, že informácie sú nepravdivé a zavádzajú spotrebiteľov.
Portál Finweb však poukázal na to, že s niečím podobným prišiel aj Lidl, pričom k tejto kampani došlo na slovenskom trhu. V letáku porovnával ceny za bežný každodenný nákup, pričom poukázal na to, že cena tohto nákupu je najnižšia práve v Lidli.
Táto kampaň je agresívna a môže výrazne ovplyvniť konkurenčné prostredie na Slovensku. Všetky reťazce u nás totiž disponujú stabilnou pozíciou a zákazníkov lákajú len formou zliav alebo lukratívnou polohou predajne.
Mohlo by vás zaujímať: Cenné skúsenosti a finančný príspevok. Rezort práce spúšťa nový program pre mladých