Moderný supermarket má vážne problémy. Prečo tam nikto nenakupuje?

  • Moderná prevádzka obchodného reťazca je už niekoľko mesiacov takmer prázdna.
  • Nákupné centrum Tehelko neoslovilo dostatok ľudí.
Novinky Tempo Supermarket je takmer prázdny
Tempo Supermarket je takmer prázdny . Zdroj: jednota-nz.sk
BitmarketsBitmarkets

V Bratislave na konci minulého roka otvoril najväčší slovenský obchodný reťazec jedinečný supermarket, ktorý u nás nemá obdobu. Lukratívna lokalita v novom nákupnom centre mala byť hlavnou výhodou supermodernej predajne. Avšak, po niekoľkých mesiacoch je skutočnosť taká, že unikátna prevádzka zíva prázdnotou.

Moderný supermarket má problémy

V novembri sme vás informovali o tom, že Coop Jednota Nové Zámky otvorila v Bratislave ultramoderný Tempo Supermarket. Nachádza sa v novom nákupnom centre Tehelko na Národnom futbalovom štadióne.

Nevídaná rozloha

Predajňa má nezvyčajnú rozlohu a to až 1 600 metrov štvorcových a je vybavená modernými technológiami ako sú digitálne cenovky alebo chladiace a mraziace zariadenia, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu.

 

Napriek tomu, že bratislavský Tempo Supermarket ponúka zákazníkom moderné priestory, služby a široký sortiment kvalitných domácich produktov, predajňa je takmer ľudoprázdna, ako informoval portál Interez.

Nedostatok zákazníkov však pramení z toho, že nové nákupné centrum Tehelko navštevuje len hŕstka ľudí. „No, tých zákazníkov nie je veľa. Čakáme ale na otvorenie ostatných predajní, potom sa to hádam zlepší,” povedal pre portál vo februári jeden zo zamestnancov predajne Tempo Supermarket Coop Jednota.

Nákupné centrum Tehelko otvorilo svoje brány takmer poloprázdne. Zákazníci v ňom našli okrem supermarketu len športovú predajňu a fitnescentrum. Postupne sa však začalo zapĺňať. Pribudla v ňom poľská sieť predajní so zmiešaným tovarom Galaxy Home, ale aj salón krásy a reštaurácie. No ani to do Tehelka neprilákalo nových návštevníkov.

Ako informoval Interez, Štefan Mácsadi, predseda predstavenstva Coop Jednota Nové zámky, uviedol:

Z dnešného hľadiska vnímame, že návštevnosť našej predajne ovplyvňuje otvorenie a propagácia celého OC Tehelko. Uvedenie do užívania nebolo dostatočne spropagované, čo spôsobuje, že ľudia obchodné centrum nepoznajú

Späť
Strana 1/2Ďalej
txbtxb
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.