- Reťazec už v súčasnosti testuje rôzne cenovo výhodné ponuky prostredníctvom svojej mobilnej aplikácie.
- Generálny riaditeľ Chris Kempczinski zdôrazňuje, že kľúčom k úspechu bude silná hodnotová platforma.
- Do špeciálnej ponuky by mali byť zaradené viaceré obľúbené položky.
Slovenská pobočka McDonald’s sa zapojila do významnej americkej iniciatívy EMPOWER HER. Ide o projekt amerického ministerstva obchodu a obchodných komôr v Európe, ktorý podporuje rovnosť príležitostí pre ženy v biznise. Poukázal na to portál pozri.sk.
Slávnostný podpis deklarácie prebehol za účasti amerického veľvyslanca na Slovensku Gautama A. Ranu a generálnej riaditeľky McDonald’s pre Českú republiku, Slovensko a Ukrajinu Yuliyi Badritdinovej.
„Dvere máme otvorené pre každého. Pri výbere našich kolegov sú pre nás najdôležitejšie motivácia a charakter,” vyjadrila sa Badritdinova. Americký veľvyslanec Rana vyzdvihol prístup spoločnosti k udržateľnosti, rovnosti a začleneniu, ktorý presahuje hranice Slovenska.
McDonald’s si stanovil ambiciózny cieľ – do roku 2030 chce obsadiť minimálne polovicu manažérskych pozícií ženami. Ku koncu minulého roka sa im podarilo dosiahnuť 44 percent. Spoločnosť sa dlhodobo venuje podpore rozmanitosti. Od roku 2019, keď podpísala Chartu diverzity na Slovensku, systematicky pracuje na zvyšovaní zastúpenia žien vo vedúcich pozíciách na všetkých úrovniach riadenia.