Ďalšia automobilka proti prúdu? Elektromobily zavrhla, zameria sa na hybridy

  • Automobilka Lancia nebude vyrábať len elektromobily.
  • Pri svojom novom modeli sa zameria aj na hybridný pohon.
  • Reaguje tak na prepad záujmu o elektromobily.
Off topic Elektromobily nie sú cestou pre každého
Elektromobily nie sú cestou pre každého. Zdroj: shutterstock.com/Flystock/Mino Surkala
Bitmarkets PCKvakomat mobil

Je už taký zvyk, že nielen európske automobilky sa v súčasnosti viac zameriavajú na elektrifikáciu a postupný útlm modelov so spaľovacím motorom. Jedna automobilka však ide proti prúdu. O téme informoval motoristický portál TOPSPEED.sk.

Hovoríme o automobilke Lancia. Tá nechce svoju budúcnosť stavať len čisto na elektrických modeloch. Potvrdil to aj prevádzkový riaditeľ pri rokovaniach s talianskou vládou.

Nový model Gamma postavený na modulárnej multi-energetickej platforme nakoniec nedostane len batériový pohon, ale bude dostupný aj s hybridnou technikou. Automobilka tým reaguje na prepad záujmu o elektromobily.

Automobilka mení stratégiu

Automobilka mení stratégiu. Zdroj: shutterstock.com/Stoqliq

Pôvodný plán však hovoril o tom, že znovuzrodená Lancia mala byť výlučne elektrická. Avizovali dokonca aj posledný model so spaľovacím motorom, ktorý niesol názov Ypsilon.

Pozrite si naše video z YouTube kanála YouTube Kryptomagazin SK

Avšak teraz každý očakáva príchod modelu Gamma. Jeho (aj) hybridné ústrojenstvo umožní modulárna platforma STLA Medium, ktorú využívajú napríklad nové Peugeoty 3008 a 5008, tiež s rôznymi typmi pohonu. Viac o tom povedal prevádzkový riaditeľ Jean-Philipp Imparat.

Rozhodnutie rozšíriť ponuku nového modelu o elektrifikované motory predstavuje priamu reakciu na skutočné požiadavky a dynamiku trhu a umožňuje uspokojenie akýchkoľvek potrieb na mobilitu, čo povedie k pravdepodobnému nárastu výroby a následne ku zvýšeniu konkurencieschopnosti značky na globálnom trhu.

Lancia

Lancia je talianska automobilka založená v roku 1906 v Turíne pod názvom Lancia & C. Fabrica Automobili. Jej zakladateľmi boli Vincenzo Lancia a Claudio Fogolin. Patrí medzi najstarších výrobcov automobilov vo svete a je známa ako propagátor technických inovácií. Od roku 1969 je súčasťou koncernu Fiat.

98 %

Nechajte peniaze pracovať za vás.

Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/2Ďalej
Kvakomat PC bannertxb
Autor:
Michal Sobek

Vyštudoval odbor masmediálne štúdia. Od skončenia školy sa venuje redaktorstvu, pričom okrem technológií aktívne sleduje aj politické dianie, ktoré s jeho témami často úzko súvisí.