Temu vyvolalo totálnu apokalypsu. Šokuje vás, čo všetko je o ňom známe

  • Temu v poslednom roku jednoznačne kraľuje internetovému vyhľadávaču a ostatní predajcovia preto rátajú astronomické straty.
  • Zákazníci sa idu zblázniť za tovarom, ktorého ceny sú takmer neskutočné.
  • Čínsky gigant však nemá celkom čistý štít.
  • Čelí obvineniam z nelegálneho špehovania zákazníkov aj podporovania nútenej práce.
Novinky Čínsky predajca Temu valcuje internet
Čínsky predajca Temu valcuje internet. Zdroj: shutterstock.com/rafapress
Ťažba kryptomien Ťažba kryptomien

Čínska platforma investuje do reklamy miliardy

Čínska ecommerce platforma Temu zobrala trh útokom. Nielen na Slovensku a v celej Európe, ale rovnako aj v Spojených štátoch amerických tento e-shop kraľuje svetu online nakupovania.

Gigant Temu útočí masívnou reklamnou kampaňou na sociálnych sieťach a stal sa jednotkou vo vyhľadávači Google pri vyhľadávaní takmer akéhokoľvek produktu.

Portál Trend priniesol informácie o tom, že Temu vynaložilo v minulom roku na reklamné kampane približne dve miliardy dolárov. Marketing tak pohltil až tretinu z tržieb tejto spoločnosti. Pre porovnanie, konkurenčný Amazon investoval do reklamy len 4 % zo svojich tržieb.

Najdrahšia reklama, akú si môžu spoločnosti v USA zakúpiť, je počas reklamnej prestávky populárneho Super Bowlu. V tohtoročnej sérii Temu na Super Bowle odvysielalo až 6 spotov, pričom 30 sekúnd reklamného priestoru stálo približne 7 miliónov dolárov, ako informoval Bloomberg.

Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.