- Temu v poslednom roku jednoznačne kraľuje internetovému vyhľadávaču a ostatní predajcovia preto rátajú astronomické straty.
- Zákazníci sa idu zblázniť za tovarom, ktorého ceny sú takmer neskutočné.
- Čínsky gigant však nemá celkom čistý štít.
- Čelí obvineniam z nelegálneho špehovania zákazníkov aj podporovania nútenej práce.
Čínska platforma investuje do reklamy miliardy
Čínska ecommerce platforma Temu zobrala trh útokom. Nielen na Slovensku a v celej Európe, ale rovnako aj v Spojených štátoch amerických tento e-shop kraľuje svetu online nakupovania.
Gigant Temu útočí masívnou reklamnou kampaňou na sociálnych sieťach a stal sa jednotkou vo vyhľadávači Google pri vyhľadávaní takmer akéhokoľvek produktu.
Portál Trend priniesol informácie o tom, že Temu vynaložilo v minulom roku na reklamné kampane približne dve miliardy dolárov. Marketing tak pohltil až tretinu z tržieb tejto spoločnosti. Pre porovnanie, konkurenčný Amazon investoval do reklamy len 4 % zo svojich tržieb.
Najdrahšia reklama, akú si môžu spoločnosti v USA zakúpiť, je počas reklamnej prestávky populárneho Super Bowlu. V tohtoročnej sérii Temu na Super Bowle odvysielalo až 6 spotov, pričom 30 sekúnd reklamného priestoru stálo približne 7 miliónov dolárov, ako informoval Bloomberg.