- Slovák, ktorý si chcel kúpiť slaninu, našiel v balení muchu.
- Spoločnosť ihneď začala situáciu riešiť.
Mucha v jednej slanine je síce problém, no ešte väčším problémom sú hlodavce v supermarketoch, s ktorými sa, žiaľ, môžu stretnúť aj Slováci.
Iba nedávno sme informovali napríklad o tom, že v Kauflande v Rimavskej Sobote zákazníkov veľmi nepríjemne prekvapila myš. Tá sa pohybovala medzi regálmi s potravinami. Jeden zo zákazníkov ju dokonca nakameroval a zverejnil na sociálnej sieti.
Spoločnosť Kaufland tento problém zaevidovala a uviedla, že robí všetko pre to, aby nedostatkov na predajných miestach bolo čo najmenej. Hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová uviedla, že bezpečnosť a kvalita sú pre tento reťazec absolútnou prioritou, a teda prijíma postupy a opatrenia, ktoré sú v súlade s platnou slovenskou legislatívou pre oblasti predaja, bezpečnosti či skladovania potravín.
Okrem Kauflandu však problémy postihli aj prevádzku Billa v Stupave. Podľa zákazníkov ide najmä o chýbajúci tovar, nízku kvalitu potravín a špinu. Okrem toho však v tejto predajni spozorovali tiež myš.
Aj v tomto prípade však spoločnosť pristúpila k náprave.
Kvalita v BILLA je pre nás prioritným záujmom. V prípade, že zákazníci nie sú spokojní, deklarujeme garanciu kvality a teda vrátime im peniaze. V prevádzke v Stupave evidujeme operatívne problémy a prijali sme viaceré zásadné opatrenia. Dúfame, že zlepšenie servisu a ponúkaných služieb zákazníci postrehnú už v najbližšej dobe.