- Biedronka zosmiešnila Lidl vo svojom reklamnom spote.
- Nepriamo konkurenta označila za somára.
Biedronka a Lidl súperia o zákazníkov svojou cenovou ponukou. Reťazce sa predbiehajú v tom, kto prinesie na pulty supermarketov nižšie ceny. Každý z nich tvrdí, že v jeho obchodoch sa najviac oplatí nakupovať.
Ako sme vás pred časom informovali, Biedronka na svojich účtenkách, ktoré si zákazníci odnášajú s nákupom uvádza, že je už 22 rokov lacnejšia než Lidl.
Etická komisia pre reklamu s tým však nesúhlasí o hovorí, že lienka zavádza spotrebiteľov, keďže jej ceny v spomínanom období mnohokrát prevyšovali cenovú ponuku konkurenčného reťazca.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Lienka už letí na Slovensko
Biedronka čoskoro otvorí svoje prvé supermarkety na Slovensku, kde má Lidl výhodu zabývaného predajcu. Čas ukáže či boj reťazcov o zákazníka dosiahne rovnaké rozmery ako u našich severných susedov.
Ako prví sa môžu na nové slovenské supermarkety Biedronky tešiť obyvatelia Levíc, Zvolena, Senice, Nových Zámkov a Považskej Bystrice.
V Poľsku je táto sieť lídrom tamojšieho maloobchodného trhu s viac než 3 600 predajňami. Jeronimo Martins, ktorá Biedronku prevádzkuje pôsobí v šiestich krajinách sveta, ide o Poľsko, Portugalsko, Maroko, Kolumbiu, Českú republiku a o chvíľu aj Slovensko.