Biedronka totálne zosmiešnila Lidl. V reklame ho prirovnala k oslovi

  • Biedronka zosmiešnila Lidl vo svojom reklamnom spote.
  • Nepriamo konkurenta označila za somára.
Novinky Biedronka poslala Lidl na somársku lavičku
Biedronka poslala Lidl na somársku lavičku. Zdroj: shutterstock.com/FotoDax/Ytje Veenstra

Marketingová vojna medzi dvoma najväčšími maloobchodnými reťazcami v Poľsku pokračuje. Biedronka aj Lidl už niekoľkokrát ukázali, že sa v reklame neštítia ani tvrdých úderov pod pás. Tentokrát sieť zo skupiny Jeronimo Martins prirovnala Lidl k oslovi. O téme informoval portál Wiadomoscihandlowe.

Somár vo farbách Lidlu

Biedronka zverejnila reklamný spot, v ktorom nepriamo útočí na konkurenčný Lidl. V reklame vystupuje osol, ktorý má na hlave študentskú čapicu vo farbách nemeckého reťazca Lidl.

Spot informuje formou grafu o vývoji cien v maloobchode a poukazuje na zdražovanie v reťazci Lidl, kde ceny v júli stúpli takmer o 28 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.

Tento nárast bol spomedzi všetkých maloobchodných sieti najvyšší, u iných predajcov ceny rástli o 5 až 8 %. V Biedronke len o 2,73 %.

Lidl vyobrazený ako somár

Lidl vyobrazený ako somár. Zdroj: wiadomoscihandlowe.pl

Reklama s oslom hovorí:

Škola je späť, takže je čas prehodnotiť ekonomiku. Istý diskontný reťazec trvá na tom, že je vraj lacnejší ako konkurencia. No v skutočnosti zvyšuje ceny produktov ďalší mesiac po sebe, v júli stúpli medziročne takmer o 28 %, o čom svedčí nezávislá správa ASM Sales Force Agency.

Áno, ide o veľmi veľký nárast cien a tento postoj si zaslúži somársku lavičku.

Biedronka je s Lidlom vo vojne

V minulosti už Biedronka niekoľkokrát zaútočila na Lidl kontroverznými reklamnými spotmi. V prvej verzií prirovnala Lidl ku krave, ktorá veľa bučí, ale dáva málo mlieka. Neskôr nasledovala reklama so psom, ktorý hlasno šteká, ale nehryzie.

Späť
Strana 1/2Ďalej
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.

Najčítanejšie články

1

Mnohí slovenskí penzisti si čoskoro prilepšia. Týka sa to aj vás?

2

Bankroty v módnom biznise: Ďalšia značka na Slovensku krachuje

3

Výborné správy pre vodičov. Už čoskoro prídu o jednu zo svojich povinností

4

Veľký operátor potešil tisícky Slovákov. Spustil žiadanú službu

5

Seniorov čaká ďalšie zvyšovanie dôchodkov. Pozrite sa, koľko po novom dostanete

PR články

Revolúcia na kolesách: Čo skutočne prinesie Tesla Robotaxi?

Henrieta Balázsová  | 15. októbra 2024

Článok vznikol v spolupráci s XTB. Minulý týždeň prebehla akcia, ktorá by mohla byť zlomovým okamihom v našom chápaní automobilov.

Čo prinesie Robotaxi?

Bitcoin čaká naozaj bláznivá dekáda

Marek Rodák  | 14. októbra 2024

Globálny finančný sektor čoraz viac zvažuje Bitcoin ako nevyhnutnú súčasť moderného portfólia.

Bitcoin čaká zaujímavé obdobie

MicroStrategy sa má stať biliónovou bitcoinovou bankou

Marek Jendrál  | 14. októbra 2024

Michael Saylor, zakladateľ a výkonný predseda spoločnosti MicroStrategy, v nedávnom rozhovore s analytikmi výskumnej a brokerskej firmy Bernstein odhalil, že konečným cieľom spoločnosti je stať sa vedúcou bitcoinovou bankou.

MicroStrategy ako bitcoinová banka