Aupark vstupuje do novej éry. Prichádza veľké meno z realitného biznisu

  • Cushman & Wakefield preberá správu a prenájom Auparku Bratislava.
  • Aupark sa rozšíril o 10 000 m² a nové značky.
  • Retailový tím sa rozrastá o šesť skúsených leasingových odborníkov.
Ekonomika Aupark vstupuje do novej éry
Aupark vstupuje do novej éry. Zdroj: Cushman & Wakefield
BitmarketsCoinfactory mobil baner

Bratislavský Aupark sa po rokoch etablovania ako líder slovenského retailu vydáva novým smerom. Od júna 2025 preberá jeho správu a prenájom renomovaná realitno-poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield, ktorá má v oblasti retailových nehnuteľností silné zastúpenie v celej strednej a východnej Európe. Tento krok otvára novú kapitolu v histórii ikonického nákupného centra.

„Aupark je najprémiovejšie nákupné centrum na Slovensku, ktoré si zaslúži silného partnera s jasnou víziou. Sme radi, že sa majitelia rozhodli pre nás,” uviedla Michaela Semanová, Head of Asset Services v Cushman & Wakefield Česká republika. Podľa jej slov ide o prirodzený krok, keďže platforma Cushman & Wakefield dlhodobo pôsobí na najvyššej úrovni v rámci regiónu.

Atraktívny medzi zákazníkmi

Aupark pravidelne dosahuje špičkové výsledky v návštevnosti aj obrate. Ako vyplýva z tlačovej správy, na ploche viac než 65 000 m² sa nachádza takmer 250 obchodov, ktoré každoročne navštívia milióny zákazníkov. Kombinácia atraktívnej polohy, širokej ponuky značiek a kvalitných služieb z neho robí nákupné centrum, ktoré nielen priťahuje, ale aj udržiava verných návštevníkov.

Cushman & Wakefield nie je v oblasti retailu na Slovensku nováčikom. V súčasnosti spravuje okrem iného aj nákupné centrum Novum v Prešove, ktoré patrí medzi najrýchlejšie rastúce regionálne projekty. V roku 2025 navyše spoločnosť prebrala ďalšie štyri regionálne centrá, čím výrazne posilnila svoje postavenie na trhu.

„Retailový tím rozširujeme na šesť skúsených profesionálov. V poslednej dekáde sme priviedli na slovenský trh viac ako 20 nových značiek a veríme, že aj ponuka Auparku sa vďaka tomu ešte viac zatraktívni,” uviedol Tomáš Némethy, Managing Partner Cushman & Wakefield Slovensko.

V prípade Auparku preberá spoločnosť nielen technickú a komerčnú správu, ale aj zodpovednosť za kvalitu služieb, každodenný chod a stratégiu prenájmu. To všetko so zreteľom na dlhodobú udržateľnosť a spokojnosť nájomcov aj návštevníkov.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Aupark a zmeny, ktorými nedávno prešiel

Aupark Bratislava je vo vlastníctve investičných spoločností WOOD & Company a Tatra Asset Management, ktoré deklarujú jasný cieľ: udržať a ďalej rozvíjať silnú pozíciu Auparku ako najúspešnejšieho nákupného centra na Slovensku. Práve výber Cushman & Wakefield ako partnera má byť zárukou pokračovania tohto smerovania.

Aupark si dlhodobo udržiava povesť centra, ktoré spája kvalitu, inováciu a výnimočný zákaznícky zážitok. Okrem bohatého portfólia prémiových značiek a gastronómie ponúka aj pestrý výber služieb a voľnočasových aktivít. Strategická poloha na hranici historického centra mesta, s napojením na MHD, cyklotrasy aj diaľnicu D1, zabezpečuje výbornú dostupnosť pre široké spektrum zákazníkov – od miestnych až po návštevníkov z okolia.

Aupark patrí medzi najobľúbenejšie centrá v Bratislave

Aupark patrí medzi najobľúbenejšie centrá v Bratislave. Zdroj: Cushman & Wakefield

Centrum nedávno prešlo významnou rozsiahlou rekonštrukciou a rozšírením o 10 000 m². Výsledkom sú nové koncepty, rozšírená ponuka a najväčšie predajne niektorých značiek v regióne, ako napríklad Zara, H&M, Reserved či Cinema City. Súčasťou prestavby je aj unikátna zelená fasáda, ktorá prepája moderný dizajn s udržateľnosťou a zlepšuje mestské prostredie.

„Retail sa mení. Ľudia chcú zážitok, efektivitu a kvalitu. Značky potrebujú prostredie, ktoré im umožní rásť. Presne to vieme v Auparku poskytnúť,” dopĺňa Robert Skládal, Head of Shopping Centre Leasing and Releasing CZ & SK v Cushman & Wakefield.

Zmeny v správe Auparku neznamenajú odklon od úspešnej stratégie, ale jej ďalšie posilnenie. Cieľom je udržať centrum ako atraktívne miesto pre nákup aj oddych, kde sa stretáva Bratislava. Vďaka odbornosti nového partnera a vízii investorov má Aupark všetky predpoklady pokračovať ako vlajková loď slovenského retailu, pripravená čeliť budúcim výzvam a prinášať stále lepší zákaznícky zážitok.

txbtxb
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.