Prvý NFT projekt „Into the Metaverse” od Adidas Originals vygeneroval počas svojho debutového víkendu na OpenSea 11 391 ETH v hodnote viac ako 43 miliónov dolárov. Táto kolekcia, hodnotená podľa objemu obchodov, získala druhé miesto na OpenSea po kolekcii Clone X a Takashi Murakami od RTFKT.
V spolupráci s Bored Ape Yacht Club, PUNKS Comic a gmoney, Adidas Originals spoluvytvorili jedno digitálne dielo. Dňa 17. decembra ponúkli na predaj 30 000 kópií tej istej položky. Doteraz sa predalo takmer 20 000 kópií.
Podľa spoločnosti sa počas razenie Early Access zarobilo 15,5 miliónov dolárov. Tie sa po niekoľkých hodinách museli pozastaviť a reštartovať pre technické problémy s tým, že Mutant Ape Yacht Club nemohol raziť.
Tento NFT nie je zberateľským artiklom, ale prístupovým tokenom, ktorý jeho vlastníkovi poskytuje exkluzívny prístup k virtuálnym mobilným zariadeniam v „Sandbox gaming metaverse” a možnosť uplatniť si zodpovedajúce fyzické produkty v roku 2022.
In the metaverse, challenging the impossible is the reality. On Friday we landed in the world of Web3 with one of the most widely-distributed NFT drops in history.
1/10
— adidas Originals (@adidasoriginals) December 20, 2021
Chceš nakúpiť a obchodovať kryptomeny? Burza Binance je aktuálne najlepšie hodnotenou burzou na svete s veľmi lacnými poplatkami za nákup. Vytvor si teraz účet cez náš >>>zľavový odkaz<<< a získaš doživotnú zľavu na poplatky pri obchodovaní.
Prečítaj si tiež – Mobilný operátor Vodafone ide na aukciu s prvou SMS na svete – predané NFT pôjde na dobročinnosť!
NFT rastie na popularite
Majitelia NFT mohli dostať aj fyzickú verziu PUNKS Comic Issue 2: X Marks the Drop. Komiks je možné zakúpiť aj samostatne na OpenSea profile PUNKS Comic. Vývojársky tím Pixel Vault spoločnosti PUNKS Comic údajne vzal časť výnosu z predaja OpenSea a vrátil ju späť do pokladnice komunity PUNKS.
Po tweetovaní o partnerstve s Coinbase, Adidas pevne zasadil svoje tenisky do metaverzu s úspechom svojho exkluzívneho dropu NFT. Rival Nike tiež rozšíril svoju digitálnu stopu partnerstvom so značkou virtuálnych tenisiek a zberateľských predmetov RTFKT, najpopulárnejšou kolekciou OpenSea v čase publikácie.
Mohlo by ťa zaujímať – Generálny riaditeľ sociálnej siete Instagram: „Aktívne skúmame možnosti integrácie NFT na našej platforme”