- Zákazníci s konkurenčnou kartou získajú zľavu až 69 percent.
- Biedronka na Slovensku zatiaľ neponúka vlastnú vernostnú kartu.
- Reťazec nezbiera žiadne údaje z konkurenčných vernostných kariet.
Reťazec Biedronka priniesol na slovenský trh nezvyčajnú marketingovú stratégiu, ktorá má šancu zaujať najmä lovcov výhodných cien. Namiesto klasického budovania vlastného vernostného systému umožňuje zákazníkom získať zľavu aj vďaka vernostným kartám iných reťazcov. Takýto prístup je na slovenskom trhu úplnou novinkou, uvádza portál aktuality.sk.
Kampaň s názvom „Doneste ich kartu, odíďte s našimi cenami” cieli na tých, ktorí nakupujú v konkurenčných sieťach, no radi by vyskúšali nové možnosti bez viazania sa na ďalšiu vernostnú schému. Zákazník, ktorý pri nákupe predloží vernostnú kartu iného obchodného reťazca, získa vybraný „produkt týždňa” za výrazne nižšiu cenu.
Skvelým príkladom je aviváž Coccolino (39 praní). Bežne ju Biedronka predáva za 3,29 eura. Zákazníci s konkurenčnou kartou ju však získajú len za 0,99 eura, čo predstavuje zľavu až 69 %. Tí, ktorí nemajú žiadnu kartu, si môžu výrobok kúpiť za 2,39 eura, čo je stále výhodnejšia cena ako pôvodná, no zľava v tomto prípade dosahuje len 27 %.
Biedronka akceptuje vernostné karty viacerých známych reťazcov, konkrétne ide o:
Lidl, Tesco, Kaufland, Billa, Coop Jednota, Terno.
Každý zákazník môže túto výhodu využiť raz denne, pričom si môže kúpiť maximálne dva kusy akciového tovaru.
Reťazec zatiaľ neprevádzkuje vlastný vernostný program na Slovensku. Podľa dostupných informácií plánuje jeho spustenie v horizonte približne dvoch rokov. Dovtedy zrejme stavia na jednoduchej a rýchlej forme pritiahnutia nových zákazníkov – bez nutnosti registrácie a spracovania osobných údajov.
Biedronka v tejto súvislosti upokojuje verejnosť, že z vernostných kariet konkurencie nezbiera žiadne údaje. Slúžia výlučne ako dôkaz, že zákazník má nárok na zvýhodnenú cenu. Informácie z kariet sa neukladajú ani nespracúvajú, čo má eliminovať akékoľvek obavy zo zneužitia údajov.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Biedronka na Slovensku expanduje
Poľský diskontný reťazec Biedronka pokračuje vo svojej expanzii na Slovensku. Aktuálne si vybral strategicky položenú obec Alekšince v Nitrianskom kraji, ktorá sa nachádza medzi dvoma významnými mestami – Trnavou a Nitrou. Informácie o príchode novej predajne sa objavili na pracovnom portáli Profesia.sk, kde spoločnosť Jerónimo Martins zverejnila nové pracovné ponuky. Ako prvý o tom informoval portál interez.sk.
Z aktuálne dostupných inzerátov vyplýva, že Biedronka plánuje v Alekšinciach otvoriť plnohodnotnú predajňu s väčším personálom. Reťazec totiž hľadá manažéra predajne na plný úväzok s nástupným platom 1750 eur mesačne.

Biedronka chce masívne expandovať. Zdroj: shutterstock.com/FotoDax
Požiadavky na uchádzača zahŕňajú aspoň dvojročné skúsenosti s riadením ľudí v maloobchode, ako aj dobré organizačné a komunikačné zručnosti.
Okrem vedúceho predajne reťazec ponúka pracovné miesto aj pre jeho zástupcu. Ten si môže nárokovať mesačný plat vo výške 1375 eur. Obe pracovné ponuky naznačujú, že nová predajňa by mohla zamestnať 15 až 25 pracovníkov. To zodpovedá štandardnej veľkosti predajne, aké Biedronka na Slovensku postupne buduje.
Termín otvorenia novej pobočky zatiaľ nie je známy. V inzeráte sa uvádza len „nástup dohodou”, čo znamená, že konkrétny dátum ešte spoločnosť nezverejnila. Vzhľadom na postupnosť krokov však možno očakávať, že otvorenie príde v horizonte najbližších mesiacov.