- VÚB banka potvrdila technické problémy, ktoré ovplyvnili jej internet banking a aplikáciu.
- Klienti hlásia problémy s prihlásením a vykonávaním transakcií v aplikácii.
- Banka pracuje na odstránení výpadkov, ale zatiaľ neuviedla termín obnovenia služieb.
Aktualizované o 12:38: Technické problémy, ktoré spôsobili výpadok služieb, sa banke podarilo vyriešiť. V súčasnosti všetky služby opäť fungujú. Banka sa klientom ospravedlňuje za spôsobené problémy.
Dnes ráno nastali technické problémy vo VÚB banke, ktoré ovplyvnili internet banking a mobilnú aplikáciu.
Ako uvádza portál Info.sk, mnohí klienti sa nedokážu prihlásiť do svojich účtov, a tak nemôžu vykonávať transakcie ani kontrolovať stav svojich financií. Problémy hlásia používatelia aj na stránkach ako downalarm.sk, kde klienti uvádzajú rôzne typy chýb pri pokuse o prístup k účtu.
Niektorí klienti sa stretávajú s chybovými hláseniami, ktoré informujú o problémoch s internetovým pripojením, aj keď to nie je prípad. Iní narážajú na úplné nefunkčné spustenie aplikácie, alebo systém ich neprihlasuje bez špecifikácie dôvodu.
VÚB banka na vzniknutú situáciu reagovala oficiálnym oznámením, ktoré sa zobrazuje používateľom pri pokuse o prihlásenie. Banka potvrdila technické problémy a informovala, že intenzívne pracuje na ich odstránení. Zároveň požiadala klientov o trpezlivosť a zhovievavosť.
Vážení klienti, VÚB banka registruje technické problémy, ktoré spôsobujú výpadky služieb. Na odstránení intenzívne pracujeme.
Toto stanovisko banka uviedla na svojom webovom sídle.
V súčasnosti nie je jasné, kedy banka plne obnoví všetky služby. Klienti teda zatiaľ nevedia, kedy budú môcť opäť prístupovať k svojim účtom.