- Bolt spustil novinku a je ňou odpočúvanie počas jazdy.
- Funkciu môžu zapnúť pasažieri aj vodiči taxíkov.
Obľúbená taxislužba Bolt pridala do svojich vozidiel novú službu. Novinka môžete byť relatívne kontroverzná, no jej cieľom je zvýšiť bezpečnosť pasažierov. V každom taxíku Bolt je možné od polovice augusta odpočúvať rozhovory počas jazdy.
Bolt spustil odpočúvanie
Bolt predstavil novú funkciu nahrávania zvukového záznamu počas jazdy taxíkom.
Táto funkcia umožňuje cestujúcim a vodičom nahrávať zvuk priamo v aplikácii Bolt počas jazdy. Touto funkciou chceme prispieť k odrádzaniu od nevhodného správania, zvyšovaniu bezpečnosti a pomoci nám a miestnym úradom pri riešení potenciálnych sporov.
Nie len cestujúci, ale aj vodiči môžu počas jazdy spustiť funkciu nahrávania zvuku. Bolt túto službu zaviedol kvôli vyššej bezpečnosti vo vozidle. Nahrávanie je možné zapnúť cez aplikáciu Bolt len počas jazdy v taxíku.
Nahrávky sa do telefónu uložia zašifrované a nebudete si ich môcť vypočuť. Slúžia na to, aby v prípade nepríjemného incidentu zjednodušili jeho prešetrenie.
Bolt vysvetľuje:
Spoločnosť Bolt má prístup len k tým zvukovým nahrávkam, ktoré používatelia nazdieľajú s tímom zákazníckej podpory v rámci vyšetrovania incidentu.
Súbor so zvukovou nahrávkou sa zo zariadenia automatický vymaže po uplynutí doby 24 hodín. V prípade, že cestujúci zaznamená niečo, čo chce nahlásiť, musí tak urobiť v tejto lehote. Bolt má prístup len k tým nahrávkam, ktoré dostala k dispozícií zákaznícka podpora. Ak to bude potrebné, môže ich sprístupniť polícii.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Ďalšie bezpečnostné funkcie
Bezpečnosť pri jazde taxíkom je pre spoločnosť Bolt prioritou. Ponúka preto viaceré opatrenia, ktoré chránia rovnako cestujúcich ako aj vodičov.
Medzi hlavné bezpečnostné funkcie, ktoré môžu pasažieri využívať, patrí napríklad pohotovostné núdzové tlačidlo. V prípade núdze ho cestujúci dokáže veľmi rýchlo aktivovať a upovedomiť záchranné zložky alebo bezpečnostnú službu. Užitočné je aj zdieľanie polohy jazdy s blízkymi alebo možnosť overiť si totožnosť vodiča.
Vodiči taxíkov majú taktiež funkcie, ktoré ich v prípade potreby ochránia. Bolt napríklad blokuje zákazníkov, ktorí prejavili počas jazdy nevhodné správanie. Telefónne číslo vodiča sa zákazníkom nezobrazuje. V prípade, že vozidlo stojí dlhšie bez pohybu na jednom mieste, spoločnosť situáciu automatický preverí a uistí sa, že je všetko v poriadku.