- Túto značku môžu poznať Slováci napríklad z Rakúska a Maďarska.
- Prevádzku však otvorí aj na Slovensku, termín zatiaľ nie je známy.
Müller je značka, ktorá je na nemeckom trhu veľmi známa a podľa tržieb a počtu predajní zaujíma tretie miesto, hneď za drogériovými reťazcami dm drogerie markt a Rossman. Slováci z prihraničných oblastí môžu túto značku poznať napríklad z nákupov v rakúskych mestách Kittsee a Viedni, alebo z maďarských miest Mosonmagyaróvár, Miškolc a Ostrihom, píše portál Forbes.
Čoskoro sa však s touto značkou zoznámia aj ostatní Slováci. Ešte na konci júna tohto roka si totiž spoločnosť zaregistrovala eseročku s názvom Mueller Drogérie Slovensko v slovenskom obchodnom registri. Z registra vyplýva, že konateľom spoločnosti je nemecký miliardár Erwin Franz Müller, ktorý je zakladateľom a vlastníkom holdingu.
Vedenie spoločnosti zahŕňa aj nemeckých manažérov a Slováka Tibora Brezovského, bývalého vysokopostaveného manažéra Lidlu a aktuálneho riaditeľa spoločnosti Müller pre Rakúsko a Maďarsko.
Spoločnosť Müller Holding GmbH & Co. KG pristúpila k obnoveniu registrácie domény mieller.sk v polovic júla. Svoj príchod na slovenský trh drogéria dáva najavo aj pracovnými pozíciami, ktoré sú dostupné na kariérnom portáli Profesia. Aktuálne spoločnosť hľadá manažérov pre rozbeh podnikania a sľubuje im skutočne rozprávkový plat. Na ten sa však ešte neskôr pozrieme.
Obchodný reťazec s charakteristickým oranžovým kvetom v logu ponúka spotrebiteľom hlavne drogériový tovar, kozmetiku, hračky, multimédiá a potreby pre domácnosť. Základom každej kamennej predajne je drogériové oddelenie, pričom podľa dostupných priestorov môže byť ponuka rozšírená o parfumériu, hračky alebo papiernictvo. Spoločnosť má v ponuke približne 190-tisíc rôznych produktov a prevádzkuje aj e-shop.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
6 000 eur mesačne a výhodné benefity
Ako sme už uviedli vyššie, spoločnosť v súčasnsoti hľadá expansion managera, ktorému za prácu ponúka plat 6 000 eur mesačne v hrubom.
Náplňou práce zamestnanca na tejto pozícii je lokalizačný rozvoj existujúcich, no aj nových lokalít. Okrem toho sa musí zamestnanec venovať príprave výpočtov ziskovosti, vývoju okalizačných a konkurenčných analýz, no tiež bude mať pod palcom rokovania s vlastníkmi, investormi, maklérmi a developermi projektov.
Tu sa však jeho povinnosti nekončia. Expansion manager má za úlohu vyjednávať nájomné zmluvy a riešiť koordináciu s internými architektmi a predajom.
Na oplátku spoločnosť ponúka nielen ukážkový nástupný plat, ale aj firemné auto, notebook a mobil, ktoré môže zamestnanec využívať aj súkromne. Táto práca je skutočne náročná a spoločnosť sa zamestnancovi odvďačí aj formou podnikového dôchodkového systému, pracovnej zmluvy na dobu neurčitú a nákupnej zľavy pre zamestnancov.
Uchádzač by mal mať podľa inzerátu vysokoškolské vzdelanie a mal by ovládať nemecký jazyk na úrovni C1. Samozrejmosťou je aj vodičský preukaz skupiny B.