- Poľská Biedronka opäť napadla v reklamnej kampani Lidl.
- Reťazce používajú tvrdé marketingové zbrane.
Tvrdý súboj medzi maloobchodnými reťazcami pokračuje. Supermarkety sú uprostred drsného konkurenčného boja, ktorý eskaloval do nových rozmerov. Biedronka, ktorá patrí portugalskej skupine Jerónimo Martins, opäť zasiahla Lidl kontroverznou reklamnou kampaňou, ako informuje portál Wiadomoscihandlove. Reťazce používajú agresívnu marketingovú kampaň, aby prilákali zákazníkov do svojich supermarketov.
Biedronka útočí na Lidl
V poslednom akciovom letáku poľskej Biedronky sa objavila provokatívna reklama, ktorá zosmiešňuje konkurenčný reťazec Lidl.
Cenová vojna medzi poľskými supermarketmi trvá už dlhšie obdobie, pričom zbrane, ktoré reťazce používajú, nie sú na slovenskom trhu celkom bežné.
Pred pár mesiacmi sme vás informovali o tom, že Biedronka posielala svojim zákazníkom SMS správy, v ktorých uvádzala nie len ceny, ktoré ponúka vo svojich supermarketoch, ale aj ceny svojho najväčšieho rivala, nemeckého reťazca Lidl.
Porovnávaciu marketingovú kampaň využívajú oba reťazce, pričom sa odvolávajú na výsledky dát, ktoré vypracovala nezávislá agentúra.
V najnovšom letáku Biedronka opäť podpichla Lidl. Uviedla, že je o 22 % lacnejšia než konkurencia, ktorá tvrdí, že má najnižšie ceny. Nebolo by na tom nič zvláštne, ak by poľská lienka priamo nepoukázala na reťazec Lidl. V grafike použila farby konkurenčného reťazca a navyše aj vychýlené písmeno „i”, ktoré Lidl používa vo svojom logu.