- Reťazec burcuje apetít Poliakov ešte pred otvorením pobočiek na Slovensku.
- Túto akciu ocenia mnohí z nich.
Na vstup Biedronky na Slovensko sa tešia mnohí obyvatelia krajiny. Prvé predajne by mali prvých zákazníkov privítať ešte na konci tohto roka.
Mimo propagácie na Slovensku sa však Biedronka zamerala aj na propagáciu slovenských výrobkov v Poľsku. Ako totiž uvádza portál tvnoviny.sk, keď Biedronka na konci októbra minulého roka oficiálne oznámila vstup na slovenský trh, spustila v predajniach slovenský týždeň.
„Najväčší maloobchodný reťazec v krajine, známy tým, že svojim zákazníkom ponúka medzinárodnú kuchyňu, vás tentoraz pozýva objaviť chute našich susedov. Prvýkrát v Poľsku predstavuje široký sortiment originálnych produktov zo Slovenska,” uviedla vtedy pre TVNOVINY.sk Sylwia Bucka, riaditeľka rozvoja značky Biedronka.
Na tento koncept však reťazec nezabudol. Vrátil sa k nemu opäť, čím akosi pripomenul, že jeho čas na Slovensku sa blíži.
V tlačovej správe spoločnosť uviedla, že ide o ďalšiu etapu krásneho slovenského dobrodružstva.
Reťazec burcuje apetít Poliakov ešte pred otvorením pobočiek na Slovensku pod značkou Biedronka, naplánovaným na koniec roka 2024.
Vo štvrtok 13. júna teda Biedronka v Poľsku spustila akciu na tradičné slovenské produkty. Poliaci si tak môžu vychutnať výborné korbáčiky, parenice, syry, salámy, párky, sladkosti i nealko.
Ako sme už uviedli vyššie, prvé predajne na Slovensku otvorí Biedronka už na konci roka 2024. V tejto chvíli však nie je známe, v akých lokalitách sa budú pobočky nachádzať.
Už v minulosti Hospodárske noviny informovali o tom, že predajne by sa mali nachádzať vo všetkých krajských mestách. Výnimkou je iba Bratislava: Prevádzka v Bratislavskom kraji by sa mala totiž nachádzať v Dunajskej Lužnej.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.