Biedronka má na krku ďalší problém. Vďaka jej chybe budú tisícky Slovákov nakupovať „zadarmo”

  • Obľúbený maloobchodný reťazec dostal trest.
  • Desaťtisíce Slovákov dostanú odškodné.
  • Získajú poukazy za 35 eur.
Novinky Biedronka musí odškodniť zákazníkov
Biedronka musí odškodniť zákazníkov. Zdroj: shutterstock.com/Stokkete/Route66

Poľský maloobchodný gigant Biedronka dostal trest od Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa. Obľúbený lacný supermarket musí odškodniť svojich zákazníkov. Patria medzi nich aj desaťtisíce Slovákov, ktorí využili akciu „Čaro zliav”, ktorá prebiehala v roku 2022. Biedronka poškodeným zákazníkom daruje poukazy na nákup v hodnote 150 poľských zlotých, čo je približne 35 eur. O téme informovali Aktuality.

Nie je to prvýkrát, čo bola Biedronka potrestaná za nekalé praktiky. Už v minulosti za ne dostala pokuty v hodnote stoviek miliónov eur.

Supermarket musí rozdať zákazníkom poukazy na nákup

Poľská Biedronka podľa Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa použila vo svojej akciovej kampani pochybné praktiky.

Biedronka zákazníkom neuplatnila zľavy

Zákazníci počas akcie získavali poukážky, ktoré si mohli v supermarkete uplatniť pri ďalších nákupoch. Avšak, informácie o uplatnení zliav neboli dostačujúce. Zákazníci častokrát až po zaplatení za nákup zistili, že na zakúpený tovar sa ich poukaz nevzťahuje.

Podmienky akcie neboli v predajni dostupné tak, aby si zákazníci mohli pred využitím akcie ľahko prečítať jej obsah,” upozornil poľský kontrolný úrad.

Po prešetrení celej situácie udelil dozorný orgán Biedronke trest. Všetci zákazníci, ktorých sa daná reklamná kampaň dotkla, získajú nákupné poukazy v hodnote 150 zlotých. Portál Aktuality priniesol informácie, že danej kampane sa zúčastnilo 36-tisíc Slovákov. Supermarket poskytne poukazy aj im.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 76 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/2Ďalej
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.