- McDonald’s v Česku a na Slovensku hlási veľkú zmenu.
- K nápojom už neposkytuje plastové viečko.
- Je to z dôvodu úsilia eliminovať odpady.
Obľúbený fastfoodový reťazec McDonald’s zaviedol od polovice januára zaujímavú zmenu týkajúcu sa nápojov. Po novom tam už ich neodmysliteľnú súčasť nenájdete. Téme sa venoval portál TVNOVINY.
Už pár dní si mohli obyvatelia Českej republiky, ale aj Slovenska, ktorí konzumujú jedlo priamo v reštaurácii McDonald’s všimnúť, že ku svojmu nápoju už nedostanú plastové viečko.
Je to z dôvodu, že sieť fastfoodových reštaurácií naďalej pokračuje v úsilí eliminovať odpady. Konkrétne ide o to, že do roku 2025 plánujú nahradiť všetky plastové obaly za obnoviteľné, recyklované alebo certifikované materiály.
Plastové viečka sa predsalen nevyradili z ponuky úplne, pretože v súčasnosti nie je k dispozícii ich adekvátna náhrada. Viečka tak stále nájdu zákazníci, ktorí si v tejto sieti rýchleho občerstvenia jedlo objednajú, alebo si ho zoberú priamo so sebou.
Je to hlavne z dôvodu zaistenia bezpečného prenosu, teda stále ich nájdete pri prenose teplých nápojov. Avšak pri prenose studených nápojov McDonald’s zaviedol nový typ papierových viečok z lisovaného papierového vlákna. Ich výhoda spočíva v tom, že sú kompostovateľné.
McDonald’s sa darí
McDonald’s dosiahol nárast tržieb vďaka strategickému zvýšeniu cien, pričom ceny menu sa mierne znížili. Vedúci predstavitelia spoločnosti zdôraznili, že reťazec stále vedie medzi svojimi konkurentmi na väčšine svojich hlavných trhov.
Výsledky spoločnosti v poslednom štvrťroku sú viac než pozoruhodné. Zisk na akciu dosiahol 3,19 dolárov, čo prekonalo očakávania analytikov, ktoré sa pohybovali okolo 3 dolárov na akciu. Celkové príjmy dosiahli 6,69 miliardy dolárov v porovnaní s očakávanými 6,58 miliardami dolárov. McDonald’s sa môže pochváliť čistým ziskom za tretí štvrťrok vo výške 2,32 miliardy dolárov, čo predstavuje výrazný nárast oproti minulému roku.
Zaujímavé je aj to, že McDonald’s si udržal rast tržieb v tých predajniach v USA, v ktorých zaznamenal pokles návštevnosti. Svoj úspech priraďujú aj marketingovým kampaniam a digitálnym a doručovacím objednávkam, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov.
Spoločnosť však čelí výzvam v podobe klesajúcej návštevnosti zo strany spotrebiteľov s nižšími príjmami, čo je prvý takýto štvrťrok od začiatku roka. Spoločnosť bude musieť pozorne sledovať túto skupinu zákazníkov a zabezpečiť, aby im ponúkali cenovo dostupné možnosti.
Zarábaj aj ty na raste kryptomien.
Začni ich nakupovať na Binance a získaj 100 dolárový vstupný bonus.
Prečítajte si aj: McDonald’s šokoval. Toto nikto nečakal