ZSSK prekvapuje najnovším prieskumom. Pozrite sa, ako Slováci hodnotia kvalitu služieb

  • Spokojnosť s presnosťou vlakov ZSSK vzrástla o 4,5 bodu.
  • ZSSK dodržiava nový grafikon na 98 % od začiatku roka.
  • Železničná spoločnosť denne prepraví približne 200-tisíc cestujúcich v 1 818 vlakoch.
Ekonomika ZSSK prekvapuje najnovším prieskumom
ZSSK prekvapuje najnovším prieskumom. Zdroj: shutterstock.com/Peter Kniez, Sviatlana Yankouskaya
BitmarketsCoinfactory mobil baner

Železničná spoločnosť Slovensko zaznamenala začiatkom roka 2025 výrazný nárast spokojnosti cestujúcich. Vyplýva to z tlačovej správy ZSSK.

Podľa prieskumu agentúry Go4insight z prvého štvrťroka 2025 dosiahol index celkovej spokojnosti 65,6 bodu, čo predstavuje nárast o 0,8 bodu oproti koncu roka 2024. Prieskum oslovil 1 000 pravidelných cestujúcich starších ako 16 rokov a jasne ukázal, že investície do modernizácie a nový cestovný poriadok priniesli očakávané zlepšenia.

Cestujúci oceňujú presnosť a lepšie informácie

Najvýraznejšie zlepšenie zaznamenala presnosť vlakov, kde spokojnosť stúpla o 4,5 bodu. Cestujúci tiež pozitívne hodnotia informovanosť o meškaniach, s nárastom spokojnosti o 3,1 bodu. Tieto výsledky priamo súvisia s novým grafikonom, ktorý ZSSK zaviedla koncom minulého roka.

„Veľmi nás teší rastúca dôvera našich zákazníkov. Lepšie hodnotenie presnosti, informovanosti a komfortu nás motivuje pokračovať v nastúpenom trende. Chceme ďalej rozvíjať ZSSK ako spoľahlivého a moderného partnera v doprave,” povedal Peter Helexa, generálny riaditeľ ZSSK.

Nový grafikon priniesol pravidelný hodinový takt, stabilnejšie spojenia a optimalizované cestovné časy. Od začiatku roka spoločnosť dodržiava grafikon na 98 %, čo sa odráža aj v spokojnosti cestujúcich.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 69 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Digitalizácia a nové technológie zlepšujú zážitok z cestovania

Prieskum odhalil aj rastúcu spokojnosť s technologickými vylepšeniami. Cestujúci lepšie hodnotia Wi-Fi pripojenie a dostupnosť informácií, čo potvrdzuje, že investície do digitalizácie prinášajú ovocie.

Obzvlášť pozitívne hodnotenia získal počet spojov a cestovné časy, najmä od ľudí cestujúcich do práce a škôl. Celková spokojnosť so službami ZSSK vzrástla o 1 bod, čo dokazuje, že nové vozidlá a kvalitnejšie služby spĺňajú očakávania zákazníkov.

Ste spokojný so službami ZSSK?

Pravidelné prieskumy pomáhajú zlepšovať služby

ZSSK realizuje prieskumy spokojnosti každý štvrťrok od roku 2018. Tento pravidelný zber spätnej väzby umožňuje spoločnosti rýchlo identifikovať problémové oblasti a overovať účinnosť zavedených zmien.

Výsledky prieskumov ZSSK využíva pri plánovaní nových spojov, úpravách grafikonu a zavádzaní inovácií. Spoločnosť otvorene priznáva priestor na zlepšenie v niektorých oblastiach a vďaka pravidelným prieskumom môže efektívnejšie zvyšovať kvalitu služieb.

Späť
Strana 1/2Ďalej
Coinfactory PC baner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.