- Zákazníci FlyDovolená teraz musia čeliť následkom, najväčšie problémy majú tí, ktorí sú stále na dovolenke v zahraničí.
- Riaditeľka AČCKA však poukázala na to, že cestovná kancelária FlyDovolená nebola súčasťou asociácie.
Svoje o tom vie Jan G., ktorý pre iDnes.cz poskytol rozhovor. Muž sa v čase krachu cestovnej kancelárie nachádzal v Turecku so svojou ženou a chorou dcérou. Už v úvode dovolenky sa mužovi niečo nezdalo, konkrétne mal pochybnosti o delegátovi.
Ten totiž mužovi zaslal nechtiac nesprávne číslo rezervácie na transfer na letisko.
Jan G. sa snažil túto situáciu riešiť, no delegát mu nechcel potvrdiť transfer na letisko skôr ako o 18-tej hodine. To aj napriek tomu, že lietadlo malo odlet naplánovaný na polnoc.
Od delegáta sa Jan G. dozvedel aj o krachu cestovnej kancelárie. Ten mu iba zavolal, aby mu túto nepríjemnosť oznámil.
Čo je však zarážaujúcejšie – delegát mužovi povedal, aby si letenky domov a vlastne aj transfer na letisko zabezpečil na vlastné náklady. To vyšlo rodinu zhruba na 1 000 eur.