- Táto zmena predstavuje významný krok k zníženiu byrokratickej záťaže podnikateľov.
- Sociálna poisťovňa ponúka svojim klientom moderný spôsob komunikácie cez Elektronický účet poistenca (EUP).
- Táto legislatívna zmena predstavuje významný krok k digitalizácii a zefektívneniu komunikácie.
„Poistenci majú naďalej k dispozícii viaceré možnosti, ako získať informácie o svojom dôchodkovom poistení,” pripomína Sociálna poisťovňa. Okrem elektronického účtu môžu o výpis požiadať písomne poštou, prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke poisťovne alebo telefonicky cez Informačno-poradenské centrum.
Táto legislatívna zmena predstavuje významný krok k digitalizácii a zefektívneniu komunikácie medzi zamestnávateľmi a Sociálnou poisťovňou. Zároveň reflektuje súčasný trend znižovania administratívnej záťaže podnikateľského sektora a modernizácie verejnej správy.
Sociálna poisťovňa zdôrazňuje, že má všetky potrebné systémy pripravené na túto zmenu a prechod na nový systém by mal prebehnúť plynulo a bez komplikácií. Zamestnávatelia tak budú môcť ušetrený čas a prostriedky využiť efektívnejšie. To by malo prispieť k celkovému zlepšeniu podnikateľského prostredia na Slovensku.