Zabudnite na Black Friday: V dm drogerie v tento deň nakúpite a ešte aj pomôžete

  • Dm venuje 5 % piatkového obratu projektom občianskej angažovanosti.
  • Giving Friday ponúka alternatívu k zľavovej horúčke Black Friday.
  • Zákazníci podporia komunity bežným nákupom za stabilné, férové ceny.
Ekonomika V dm drogerie v tento deň nakúpite a ešte aj pomôžete
V dm drogerie v tento deň nakúpite a ešte aj pomôžete. Zdroj: shutterstock.com/Solarisys, Luis Molinero
Best Wallet PCtxb

Komunitné projekty a občianska angažovanosť v praxi

Výťažok Giving Friday v roku 2025 zamieri opäť k projektom, ktoré prinášajú konkrétne zmeny v komunitách.Podporu získajú iniciatívy zamerané na komunitný život, vzdelávanie, dobrovoľníctvo a ochranu životného prostredia.

Giving Friday nadväzuje na zamestnanecký grantový program dm {spoločne}. Dm v ňom motivuje svojich spolupracovníkov, aby prinášali vlastné dobrovoľnícke nápady. V roku 2025 dm vybrala 12 takýchto projektov a rozdelila medzi ne spolu 47 276 eur.

Podporu získali napríklad komunitná „Ekologická záhradka a kompostovanie” v Oravskej Porube, iniciatíva „Zelené srdce komunity” v Chorvátskom Grobe či revitalizácia Útulku sv. Vincenta v Bratislave.

Nakupujete v dm drogerie markt?

Loading ... Loading ...
Pozrite si naše video z YouTube kanála YouTube Kryptomagazin SK

Prebieha zaujímavá súťaž s Fumbi, kde môžete vyhrať 1 200 eur rozdelených ako 100 eur každý mesiac po celý rok. Jednoduchá účasť cez registráciu, prvý vklad a zadanie kódu KRYPTONAROK – odkaz nájdete tu.

Tieto projekty prinášajú viac zelene, kvalitnejší priestor pre stretávanie ľudí a pomoc pre tých, ktorí žijú v ťažkých podmienkach.

Od roku 2021 dm cez program {spoločne} podporila už 46 projektov a na ich realizáciu poskytla takmer 200-tisíc eur.

Popri Giving Friday a zamestnaneckých grantoch smeruje podpora dm aj do ďalších oblastí. Spoločnosť pomáha rodinám v núdzi, venuje sa boju proti menštruačnej chudobe a spolupracuje s potravinovými bankami. Len v poslednom fiškálnom roku dosiahla hodnota tejto pomoci viac ako 1 milión eur.

Janka Poláčková zdôrazňuje, že uvedomelé nakupovanie vytvára konkrétny spoločenský efekt. Mnohé projekty občianskej angažovanosti pripravujú podľa nej práve bežní ľudia, ktorí chcú zmeniť svoje okolie k lepšiemu. Giving Friday im v tom pomáha, pretože spája ich úsilie s tisíckami každodenných nákupov.

SpäťStrana 2/3Ďalej
Ako ťažiť PCBybit mobil baner
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.