Z New Yorku do Bratislavy. Ikonická značka Victoria’s Secret expanduje

  • Victoria's Secret otvorí prvú slovenskú predajňu na jar 2025 v Nivy centre.
  • Značka je najväčším predajcom spodnej bielizne v USA s miliardovým obratom.
  • Slovenské zákazníčky už nebudú musieť za značkou cestovať do zahraničia.
Ekonomika Ikonická značka Victoria's Secret expanduje
Ikonická značka Victoria's Secret expanduje. Zdroj: shutterstock.com/QualityHD, photo stella
BITmarkets Valentín PCCoinfactory mobil baner

Značka je známa svojimi luxusnými kolekciami, medzi ktoré patrí aj legendárna „Fantasy bra” – podprsenka zdobená vzácnymi diamantmi. Prvý takýto kúsok predstavila v roku 1996 supermodelka Claudia Schiffer a jeho hodnota dosiahla milión dolárov.

Zatiaľ posledná diamantová podprsenka, ktorú predviedla modelka Elsa Hosk v roku 2018, sa predala za astronomickú sumu jednej miliardy dolárov.

Vhodná pre každého

Victoria’s Secret sa v posledných rokoch významne modernizuje. Reaguje na spoločenské zmeny a trendy v oblasti diverzity a inklúzie. Kým v minulosti čelila kritike za jednostranné prezentovanie krásy, v roku 2012 prelomila svoje vlastné stereotypy uvedením prvej plus size modelky. Túto česť dostala modelka s maďarskými koreňmi Barbara Palvin.

Príchod značky na slovenský trh predstavuje významný moment pre lokálny módny priemysel a potvrdzuje rastúci potenciál slovenského trhu pre prémiové značky. Slovenské zákazníčky tak už čoskoro nebudú musieť cestovať do zahraničia, aby si mohli dopriať produkty tejto prestížnej značky.

Čo ponúka značka Victoria’s Secret?

SpäťStrana 2/3Ďalej
Coinfactory PC banerOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.