Voľba spotrebiteľov 2025: Kaufland prepisuje pravidlá detskej výživy

  • Detské párky Kaufík obsahujú až 93 percent bravčového mäsa zo slovenských fariem.
  • Značka K-Z lásky k tradícii ponúka dnes viac ako 130 rôznych výrobkov.
  • O víťazstve produktov rozhodlo 2 000 spotrebiteľov v objektívnom prieskume.
Ekonomika Kaufland prepisuje pravidlá detskej výživy
Kaufland prepisuje pravidlá detskej výživy. Zdroj: shutterstock.com/Gagarin Iurii, emasali stock
Bitmarkets PCInvestuj do ťažby mobil

Kaufland dokázal, že rozumie detským chutiam.

Obchodný reťazec rozšíril svoju značku K-Z lásky k tradícii o nové produkty pre deti, ktoré získali dve prestížne ocenenia v súťaži Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2025. Spotrebitelia svojimi hlasmi rozhodli o víťazstve výrobkov, ktoré vynikajú nielen chuťou, ale aj slovenským pôvodom surovín.

Deti aj rodičia ocenili kvalitu

Detské párky Kaufík a kukuričné chrumky Kaufík zaznamenali výrazný úspech v tohtoročnej spotrebiteľskej ankete. Párky, ktoré obsahujú až 93 percent bravčového mäsa zo slovenských fariem, zvíťazili v kategórii detských balených údenín. Medzi detskými slanými pochutinami zase dominovali nesolené kukuričné chrumky Kaufík, ktoré výrobca pripravuje z kukuričnej krupice od slovenských dodávateľov.

„Tieto ocenenia nám potvrdzujú, že naši zákazníci dokážu rozpoznať a oceniť kvalitu a domáci pôvod potravín,“ povedala Nikoleta Lörincová z vedenia úseku Corporate Affairs Kauflandu Slovenská republika v.o.s. „Naša značka K-Z lásky k tradícii spolupracuje výhradne so slovenskými výrobcami a ponúka chute, ktoré ľudia poznajú, ale vďaka našim receptúram získavajú nový rozmer.“

Najvyššie štandardy pre detské výrobky

Pri produktoch určených deťom Kaufland kladie mimoriadny dôraz na výber surovín a výrobné postupy. Detské párky Kaufík obsahujú takmer výlučne mäso zo slovenských chovov a zachovávajú tradičné metódy spracovania. Kukuričné chrumky pre deti zase vynikajú jednoduchým zložením bez zbytočných prídavných látok.

Pozrite si naše video z YouTube kanála YouTube Kryptomagazin SK

„Najviac nás teší, že tento rok uspeli práve naše detské výrobky,“ dodala Lörincová. „Pri potravinách pre najmenších dbáme ešte viac na pôvod a kvalitu každej zložky. Úspech týchto produktov nám dokazuje, že zákazníci veria našim privátnym značkám a oceňujú ich slovenský charakter.“

Marketingový program Voľba spotrebiteľov funguje na Slovensku už štrnásty rok a zameriava sa na hodnotenie nových alebo vylepšených výrobkov od slovenských producentov. Víťazov určuje prieskum na vzorke 2 000 respondentov, čo zaručuje objektívne výsledky. Tento systém hodnotenia odráža skutočné preferencie zákazníkov a ich dôveru k jednotlivým produktom na trhu.

98 %

Nechajte peniaze pracovať za vás.

Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Úspešná cesta značky K-Z lásky k tradícii

Kaufland predstavil produktový rad K-Z lásky k tradícii v roku 2018 a odvtedy sa neustále rozširuje. Dnes ponúka viac ako 130 rôznych výrobkov. Produkty tejto značky pravidelne získavajú ocenenia vo Voľbe spotrebiteľov. V minulom roku zvíťazilo mäso zo slovenských fariem a tiež treska v majonéze, ktorú vyrobili podľa špeciálnej receptúry pre Kaufland.

Čo preferujú zákazníci?

Tohtoročný úspech detských výrobkov potvrdzuje, že spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú potraviny s jasným pôvodom. Zákazníci dnes preferujú výrobky s jednoduchým zložením a domácimi surovinami, čo presne vystihuje filozofiu, ktorú Kaufland uplatňuje pri svojich privátnych značkách.

Víťazstvo detských párkov a chrumiek Kaufík vo Voľbe spotrebiteľov 2025 ukazuje, že rodičia pri nákupe potravín pre svoje deti hľadajú predovšetkým kvalitu a tradíciu. Kaufland tak potvrdzuje svoje miesto medzi obchodnými reťazcami, ktoré podporujú slovenských výrobcov a ponúkajú produkty z domácich surovín pripravené podľa osvedčených receptúr.

Kvakomat PC bannerFumbi mobil baner
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.