Vojna reťazcov pokračuje. Lidl vracia úder a žaluje Biedronku

  • Lidl žaluje Biedronku za slogan „Biedronka je od roku 2002 lacnejšia ako Lidl“.
  • Súboj konkurentov započal už SMS správami zákazníkom.
  • Biedronka čochvíľa otvorí na Slovensku prvé predajne.
  • Slovákov láka na vysoké platy, zatiaľčo jej zamestnanci v Poľsku štrajkujú.
Novinky Biedronka to s reklamou prehnala. Lidl ju žaluje
Biedronka to s reklamou prehnala. Lidl ju žaluje. Zdroj: shutterstock.com/Grand Warszawski/Ksenz-E
Kvakomat PC bannerBest Wallet mobil

Biedronka núka Slovákom vysoké platy, v Poľsku jej zamestnanci štrajkujú

Aktuálne už Biedronka na Slovensku hľadá prvých zamestnancov. Najskôr sa snaží vyplniť strategické pracovné pozície, ktoré chce obsadiť už do 1.mája 2024. Šikovných Slovákov láka na slušný plat, ale aj iné výhody.

Odborníkovi na dane napríklad ponúka plat vo výške 2 800 eur mesačne v hrubom, navyše mu ešte sľubuje aj služobné auto na súkromné účely. IT špecialista zarobí až 3 500 eur za mesiac. Administrátor získa nástupný plat 1 600 eur mesačne. Finančný kontrolór v Biedronke zarobí 2 300 eur a nákupný špecialista 2 000 eur.

Napriek tomu, že Biedronka ponúka na vyšších pracovných pozíciách zaujímavé platy, jej poľskí pracovníci na pokladniach, naopak, hrozia štrajkom. Sťažujú sa, že na každej jednej predajni pracuje nedostatočný počet zamestnancov, čo je dôvodom toho, že nestíhajú dokladať tovar, piecť pečivo, zabezpečiť čistotu na predajni, ani obsluhovať zákazníkov na pokladniach.

Situáciu potvrdzujú aj zákazníci, ktorí sa sťažujú na dlhé rady, špinu na pultoch, neporiadok v regáloch aj chýbajúci tovar.

Prečítajte si aj: Obľúbený reťazec Slovákov mieša karty. Pred príchodom Biedronky masívne expanduje

SpäťStrana 3/3
Ďalej
txbPepe Unchained mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.