Vojna reťazcov pokračuje. Lidl vracia úder a žaluje Biedronku

  • Lidl žaluje Biedronku za slogan „Biedronka je od roku 2002 lacnejšia ako Lidl“.
  • Súboj konkurentov započal už SMS správami zákazníkom.
  • Biedronka čochvíľa otvorí na Slovensku prvé predajne.
  • Slovákov láka na vysoké platy, zatiaľčo jej zamestnanci v Poľsku štrajkujú.
Novinky Biedronka to s reklamou prehnala. Lidl ju žaluje
Biedronka to s reklamou prehnala. Lidl ju žaluje. Zdroj: shutterstock.com/Grand Warszawski/Ksenz-E
BitmarketsKvakomat mobil

O zákazníkov Biedronka bojuje aj cez mobil

Ako sme vás informovali v našom februárovom článku, Biedronka proti Lidlu bojuje tvrdo aj prostredníctvom SMS-iek, ktoré rozosiela svojim zákazníkom. Lienka posiela zaregistrovaným zákazníkom SMS správy so svojou aktuálnou cenovou ponukou. Na tom by nebolo nič zvláštne, avšak Biedronka v texte zároveň uviedla aj ceny konkurenčného reťazca Lidl.

Lidl tvrdil, že Biedronka posiela nepravdivé SMS

Nemecká sieť tento krok konkurenta ostro kritizovala. Dokonca označila informácie, ktoré posiela Biedronka zákazníkom, za nepravdivé a zavádzajúce.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Lienka sa už valí na Slovensko

Poľska lienka čoskoro otvorí prvé predajne na Slovensku. Má potenciál slušne otriasť naším maloobchodným trhom. Obchodné reťazce u nás nezvyknú o zákazníka súperiť takto agresívne, ako to robí poľský tiger.

V Poľsku má lienka viac ako 3 000 predajní, zamestnáva vyše 80-tisíc ľudí a je lídrom tamojšieho trhu. Ako rýchlo bude expandovať na Slovensku zatiaľ nie je známe. Podľa všetkého sa však Slováci majú na čo tešiť, keďže zmena konkurenčného prostredia so sebou pravdepodobne prinesie nižšie ceny.

Šéf Slovenského združenia pre značkové výrobky Ľubomír Tuchscher pre Hospodárske noviny uviedol:

Slovenský maloobchodný trh už niekoľko rokov nezažil príchod hráča s ambíciou v strednodobom horizonte otvoriť trojciferný počet prevádzok.

SpäťStrana 2/3Ďalej
Okazio PCtxb
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.