Vieme, kedy sa dokončí jedna z najviac očakávaných križovatiek. Práce na nej obmedzia D1

  • Výstavba križovatky D1 a D4 by nakoniec nemala meškať.
  • Ukončenie sa datuje koncom budúceho roka.
  • Koncom tohto roka ale vodičov potrápia dopravné obmedzenia.
Ekonomika Výstavba by sa mala ukončiť už budúci rok
Výstavba by sa mala ukončiť už budúci rok. Zdroj: shutterstock.com/MNStudio/ilyapfoto
BitmarketsBest Wallet mobil

Križovatka D1 a D4 konečne dosahuje svoje míľniky. Zdá sa, že všetko ide podľa nastaveného plánu, ale časom môžu pribudnúť komplikácie pre vodičov vo forme dopravnýchh obmedzení. Téme sa venoval motoristický portál TOPSPEED.

Dobrou správou je, že sa podarilo dobehnúť pôvodné meškanie výstavby, čo znamená, že by ukončenie projektu mohlo prebehnúť načas. Hovorí sa o dokončení do konca budúceho roka.

Zo začiatku to nebolo rozhodne také ružové, reálne hrozilo, že výstavba križovatky D1 a D4 bude mať výrazné meškanie. Bol za tým archeologický výskum, ktorý sa oproti pôvodnému plánu poriadne predĺžil.

Zlou správou je, že vodiči sa budú musieť čoskoro pripraviť na výrazne dopravné obmedzenia spojené práve s výstavbou tejto križovatky. Potom im však prinesie len samé plusy.

Obmedzenia môžeme čakať koncom roka

Obmedzenia môžeme čakať koncom roka. Zdroj: shutterstock.com/Jaroslav Pachy sr

Ako avizoval minister dopravy Jozef Ráž ml. (Smer-SSD), tak nový vonkajší obchvat hlavného mesta bude využívať najmä kamiónová doprava, ktorej ťažké vozidlá už nebudú prechádzať cez Prístavný most, a tým komplikovať dopravnú situáciu priamo v meste.

Stavba má svoje míľniky, jedným z nich je koniec tohto roka, keď budeme púšťať vetvu Jarovce – Trnava. Ďalším míľnikom bude opačný smer Trnava – Jarovce. Tieto míľniky nám zabezpečia to, aby sme dostali gro dopravy z Bratislavy z Prístavného mosta na D4.

Ak sa ešte vrátime k dopravným obmedzeniam, tak tie môžu očakávať šoféri už koncom aktuálneho roka. Konkrétne pôjde o to, že dopravu z D1 presmerujú na obchádzkové trasy.

Je to nevyhnutné, keďže diaľnica D1 sa bude musieť dvíhať. Výsledkom tak budú na trase D1 od Vajnor po Bernolákovo k dispozícii štyri plnohodnotné pruhy.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Prečítajte si aj: Bude táto časť slovenskej diaľnice úplne zadarmo? Samospráva už rokuje

txbtxb
Autor:
Michal Sobek
Michal Sobek

Vyštudoval odbor masmediálne štúdia. Od skončenia školy sa venuje redaktorstvu, pričom okrem technológií aktívne sleduje aj politické dianie, ktoré s jeho témami často úzko súvisí.