- Súťaž potrvá do polovice januára a podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti splnila svoj hlavný cieľ.
- Reťazec sa rozhodol prezentovať tento nezvyčajný produkt.
- Ako na kampaň reagujú spotrebitelia?
Nemecký DIY reťazec Hornbach taktiež pred niekoľkými rokmi prišiel s kontroverznou kampaňou, ktorá odkrývala intímne momenty zo života záhradného hmyzu. Pod sloganom Bohatstvo života začína v tvojej záhrade prináša nevšedný pohľad na prirodzené procesy v prírode. Téme sa venoval portál Stratégie.
Hlavným motívom kampane sú detailné zábery párenia rôznych záhradných živočíchov vrátane slimákov. Tieto intímne momenty sú prestrihávané zábermi na nadšenú záhradníčku, ktorej výraz tváre má symbolizovať vášeň pre záhradníčenie.
„Naším cieľom je nielen poskytovať široký sortiment, ale aj kvalitné poradenstvo pre každý záhradný projekt,” vysvetľuje David Kolář, marketingový riaditeľ Hornbachu pre český a slovenský trh.
Kreatívne spracovanie zabezpečila berlínska agentúra Heimat, pre ktorú ide už o dvadsiatu jarnú kampaň pre Hornbach. Režisérskej taktovky sa chopil Hauke Hilberg.
Nie je to prvýkrát, čo Hornbach vzbudil kontroverzie svojou reklamnou komunikáciou. V minulom roku vyvolala pobúrenie najmä kampaň v Južnej Kórei. V nej došlo k použitiu spoteného oblečenia záhradkárov, ktoré sa predávalo v ázijských automatoch.