- Súťaž potrvá do polovice januára a podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti splnila svoj hlavný cieľ.
- Reťazec sa rozhodol prezentovať tento nezvyčajný produkt.
- Ako na kampaň reagujú spotrebitelia?
Penny Market týmto krokom jasne deklaruje svoj zámer pozicionovať sa ako moderný diskont, ktorý sa nebojí búrať zaužívané konvencie. Kampaň zároveň potvrdzuje trend, že aj tradičné maloobchodné reťazce hľadajú nové, nekonvenčné spôsoby, ako zaujať pozornosť zákazníkov v čoraz konkurenčnejšom prostredí.
Reakcie verejnosti na sociálnych sieťach sú rozporuplné. Zatiaľ čo časť zákazníkov oceňuje odvážny marketingový ťah a vníma ho s humorom, iní kritizujú nevhodnosť prepojenia každodenného nakupovania s témou estetickej chirurgie.
Súťaž potrvá do polovice januára a podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti splnila svoj hlavný cieľ – vyvolať diskusiu a upútať pozornosť verejnosti na značku Penny Market spôsobom, ktorý sa vymyká štandardným marketingovým praktikám v segmente maloobchodu s potravinami.