Veľký reťazec šokuje. Za minutie konkrétnej čiastky môžete vyhrať operáciu pŕs

  • Súťaž potrvá do polovice januára a podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti splnila svoj hlavný cieľ.
  • Reťazec sa rozhodol prezentovať tento nezvyčajný produkt.
  • Ako na kampaň reagujú spotrebitelia?
Novinky Veľký reťazec šokuje
Veľký reťazec šokuje. Zdroj: Shutterstock.com/Ashley Grise, Roman Samborskyi
Okazio PCBitmarkets

Penny Market týmto krokom jasne deklaruje svoj zámer pozicionovať sa ako moderný diskont, ktorý sa nebojí búrať zaužívané konvencie. Kampaň zároveň potvrdzuje trend, že aj tradičné maloobchodné reťazce hľadajú nové, nekonvenčné spôsoby, ako zaujať pozornosť zákazníkov v čoraz konkurenčnejšom prostredí.

Reakcie verejnosti na sociálnych sieťach sú rozporuplné. Zatiaľ čo časť zákazníkov oceňuje odvážny marketingový ťah a vníma ho s humorom, iní kritizujú nevhodnosť prepojenia každodenného nakupovania s témou estetickej chirurgie.

Súťaž potrvá do polovice januára a podľa vyjadrení predstaviteľov spoločnosti splnila svoj hlavný cieľ – vyvolať diskusiu a upútať pozornosť verejnosti na značku Penny Market spôsobom, ktorý sa vymyká štandardným marketingovým praktikám v segmente maloobchodu s potravinami.

Nejde o jedinú kontroverznú kampaň v našom regióne

SpäťStrana 2/3Ďalej
txbOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.