- O2 zvyšuje ceny hovorov a SMS od 5. novembra.
- Zákazníci môžu získať 10 % bonusový kredit cez aplikáciu.
- Cena mobilného internetu v O2 sa nemení.
Úspešný štvrťrok pre operátora
O2 pokračovalo v dynamickom rozvoji. Zákazníkom prinieslo viac dát doma aj v zahraničí, investovalo do siete a súčasne zlepšilo finančné výsledky.
Operátor sa sústredil na cestovateľov. Znížil ceny dát mimo Európy a presunul 41 krajín z drahšej Zóny 3 do výhodnejšej Zóny 2. Klienti tak platia menej, keď dovolenkujú či pracujú v krajinách mimo EÚ.
Ďalšia zmena sa týkala programu O2 Spolu. Do skupiny pribudol O2 Junior, vďaka čomu rodičia lepšie sledujú spotrebu dát svojich detí. Navyše získavajú vyššiu skupinovú odmenu. Generálny riaditeľ Igor Tóth zdôraznil, že cieľom bolo priniesť viac dát nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí, kde sa zákazníci doteraz často obmedzovali.
Operátor výrazne rozšíril pokrytie 5G. Na konci júna využívalo signál už 93 % Slovákov. Operátor zároveň modernizoval infraštruktúru a zdôrazňoval, že pre plnohodnotný zážitok zákazníci potrebujú zariadenia podporujúce 5G.
Jarná kampaň sa preto zamerala na vhodný hardvér. Mobilný operátor pripomínal, že 5G neprináša iba stabilitu, ale najmä výrazne vyššiu rýchlosť dát.

O2 svojim klientom ponuka benefity. Zdroj: shutterstock.com/Markus Mainka
Výnosy aj počet zákazníkov rástli
Operátor uzavrel prvý polrok 2025 s rastúcimi číslami. Výnosy stúpli o 5 % na 183 miliónov eur a zisk EBITDA sa zvýšil o štvrtinu na 43 miliónov eur. Operátor evidoval 2,44 milióna aktívnych SIM kariet, pričom mobilné služby tvorili 2,37 milióna z nich.
Počet zákazníkov s mesačnou platbou sa zvýšil o 2 % na 1,14 milióna. Predplatené karty mierne klesli, čo kopíruje dlhodobý trend. Internet šírený vzduchom využíva už 72-tisíc domácností, čo predstavuje rast o 5 %.
Najväčší skok zaznamenal optický internet. Operátor doň vstúpilo iba vlani, no k júnu malo už 29-tisíc klientov, teda o viac než 100 % viac než pred rokom.
O2 posilňuje aj svoju rolu v oblasti obsahu. Netflix, Max, Voyo a O2 TV využíva už 213-tisíc zákazníkov. Medziročne ide o nárast o 8 %. Týmto krokom operátor upevňuje pozíciu univerzálneho poskytovateľa služieb, ktorý spája internet, mobil, televíziu aj streaming.