Lákanie zákazníkov na nízke ceny
E-commerce platforma Allegro spustila nové lokalizované trhovisko na Slovensku. Táto expanzia prichádza po úspešnom spustení platformy v Českej republike, kde sa s viac ako 1,6 milióna nakupujúcimi stala druhou najnavštevovanejšou platformou za menej ako rok. Informovali sme o tom 18. marca.
„Čerpáme z našich skúseností a poznatkov z českého trhu a usilujeme sa priniesť podobnú, lokalizovanú a na partnerstvá zameranú stratégiu aj na Slovensko,” uviedol obchodný riaditeľ spoločnosti Matthias Frechen. Funkcionality platformy sú prispôsobené miestnemu trhu – vrátane jazyka, meny a spôsobov dopravy.
Spoločnosť oznámila, že trhovisko poskytuje spotrebiteľom prístup k rozsiahlemu výberu produktov s viac ako 100 miliónmi ponúk. Katalóg zahŕňa produkty z rôznych kategórií, ako je elektronika, dom a záhrada, šport a voľný čas, detské výrobky, automobily, móda a obuv, zdravie a krása, knihy, médiá, zberateľské predmety a umenie.
Prieskum spoločnosti Perfect Crowd z januára tohto roka ukázal rastúcu popularitu online trhovísk. Až 77 % respondentov bolo oboznámených s konceptom trhoviska a 42 % už poznalo Allegro. Prieskum bol uskutočnený na reprezentatívnej vzorke 1 012 Slovákov.