- Slovenská banka postupne prechádza na novú mobilnú aplikáciu.
- Pozýva do nej klientov postupne.
- Tí, ktorí si ju vyskúšali, neboli vôbec spokojní.
Aplikácia prináša nové funkcie
V priebehu ďalšieho vývoja apkky osloví banka stále viac klientov, aby sa zapojili do testovania novej verzie mobilného bankovníctva. Stará aplikácia je však pre všetkých aj naďalej dostupná a môžu ju využívať súbežne s novým variantom.
Nový banking má klásť dôraz na bezpečnosť. Pri prihlasovaní sa bude využívať systém digitálneho kódu. Moderný dizajn aplikácie sa bude sústrediť na prehľadnosť, čím sa zvýši komfort klientov pri využívaní mobilného bankingu.
V rámci nových funkcií VÚB banka prichystala:
- rýchle a jednoduché odosielanie platieb na bankový účet,
- pohodlné platby z mobilu na mobil,
- funkciu zdieľaných platieb, kedy sa môžete s priateľmi zložiť na taxík či večeru,
- digitálny kód ako nový bezpečnostný prvok pre autentifikáciu do mobilného bankingu.
Klienti sú sklamaní
Novú aplikáciu si môžu klienti VÚB banky stiahnuť prostredníctvom mobilných aplikačných obchodov Google Play, App Store a Huawei AppGallery.
Prví klienti, ktorí sa už s novou appkou stretli, však zostali sklamaní. Podľa hodnotení užívateľov na Google Play získala nová aplikácia VÚB banky hodnotenie len 1,5 z 5 bodovej stupnice, pričom jej pôvodnú verziu užívatelia ohodnotili na 3,9 bodov z piatich.
Aplikácia je stále v procese vývoja a banka uvádza, že na základe spätnej väzby klientov ju vylepší k ich spokojnosti.
Prečítajte si aj: Slovenská banka rozdáva smart hodinky aj pobyty. Kto ich môže získať?