Toto je 10 najcennejších luxusných značiek roka 2024. Klasika zostáva na vrchole

  • Analytici pripisujú celkové oživenie luxusného sektora najmä zotaveniu čínskeho trhu.
  • Najväčším hráčom na trhu zostáva Louis Vuitton s hodnotou takmer 130 miliárd dolárov.
  • Prvú päťku uzatvára Dior s hodnotou 12 miliárd dolárov.
Novinky Toto je 10 najcennejších luxusných značiek roka 2024
Toto je 10 najcennejších luxusných značiek roka 2024. Zdroj: Shutterstock.com/maxbelchenko, PixelBiss
Kvakomat PC bannerOkazio mobil

Rebríček top 10 dopĺňajú Saint Laurent s hodnotou 6,5 miliardy dolárov, šperkárska značka Tiffany & Co. (6,2 miliardy) a na desiatom mieste sa umiestnila talianska Prada s hodnotou 5,1 miliardy dolárov.

Analytici pripisujú celkové oživenie luxusného sektora najmä zotaveniu čínskeho trhu. „Čínsky trh luxusného tovaru zaznamenal v uplynulom roku rast o 12 percent, čo výrazne prispelo k celkovému oživeniu odvetvia,” potvrdzujú experti. Pozitívny vplyv malo aj obnovenie cestovania bohatých čínskych spotrebiteľov do zahraničia a ich návrat k nákupom luxusných produktov.

Značky na vrchole rebríčka podľa odborníkov profitujú najmä zo svojej schopnosti prispôsobiť sa aktuálnym trendom a požiadavkám zákazníkov. Investície do vylepšenia zákazníckej skúsenosti a dôraz na kvalitu a exkluzivitu zostávajú kľúčovými faktormi úspechu v tomto segmente.

Ako sú na tom populárne e-shopy Slovákov?

SpäťStrana 2/3Ďalej
txbtxb
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.