Tesco triumfuje: 32 jeho výrobkov sa stalo najobľúbenejšími novinkami roka

  • Tesco opäť potvrdilo svoju silnú pozíciu na slovenskom trhu.
  • Vyše 30 produktov vlastnej značky získalo prestížne ocenenie.
  • Najviac zaujali humusové snacky, ktoré porota označila za najinovatívnejší produkt roka.
Ekonomika Tesco zbiera úspechy
Tesco zbiera úspechy. Zdroj: shutterstock.com/John Lazenby
Okazio PCtxb

Reťazec stavia na kvalitu aj udržateľnosť

Úspech Tesca nie je náhodný. Každý výrobok pod privátnou značkou prechádza prísnym procesom vývoja, pričom kvalita je vždy na prvom mieste. To oceňujú aj spotrebitelia, ktorí sa čoraz častejšie pri nákupe rozhodujú práve pre produkty vlastných značiek Tesca.

Reťazec zároveň myslí aj na životné prostredie. Od roku 2020 pri balení výrobkov vlastných značiek nepoužíva nerecyklovateľné alebo ťažko recyklovateľné obaly. Ako uvádza portál O odpadoch, maloobchodná sieť systematicky znižuje objem obalov a dlhodobo sa snaží o minimalizáciu odpadu.

Cieľom spoločnosti je, aby všetky výrobky vlastnej značky Tesco mali plne recyklovateľné obaly, čo je v súlade s celosvetovým trendom udržateľnosti v maloobchode. Podľa ESG reportu Tesca sa spoločnosť zaviazala výrazne znižovať svoju uhlíkovú stopu a byť lídrom v oblasti trvalej udržateľnosti.

Zároveň sa spoločnosť zameriava aj na zníženie množstva potravinového odpadu. Cieľ reťazca je ambiciózny. Do roku 2030 chce znížiť potravinový odpad v rámci produkcie na polovicu v súlade s cieľmi OSN.

Tesco bojuje proti plytvaniu potravinami

Tesco bojuje proti plytvaniu potravinami. Zdroj: shutterstock.com/Julius Kielaitis/Azovsky

Prečo Tesco výrobky víťazia?

Dnešní spotrebitelia sú čoraz náročnejší a pri nákupe potravinových i nepotravinových produktov sledujú nielen cenu, ale tiež kvalitu, zloženie a v neposlednom rade aj ekologický aspekt výrobku. Práve v týchto oblastiach reťazec systematicky napreduje.

Privátne značky reťazcov získavajú čoraz väčšiu dôveru zákazníkov a vytvárajú priestor na inovácie, čo dokonale potvrdzuje aj aktuálny úspech Tesca v ankete Voľba spotrebiteľov 2025. Nie je preto prekvapením, že spoločnosť postupne rozširuje svoje portfólio vlastných značiek – reaguje tak na rastúci dopyt spotrebiteľov po kvalitných a cenovo dostupných výrobkoch.

Ocenenie Voľba spotrebiteľov je tak pre Tesco nielen potvrdením správneho smerovania, ale aj záväzkom pokračovať v inováciách a prinášať na slovenský trh produkty, ktoré spĺňajú náročné požiadavky moderných zákazníkov.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.