Tesco mení spôsob predaja obľúbenej potraviny. Chce tak bojovať proti plastovému odpadu

  • Zákazníci môžu očakávať ďalšie ekologické inovácie.
  • Trend ekologickejších riešení sa rozširuje aj medzi ďalšími obchodnými reťazcami.
  • Nový spôsob balenia, s ktorým prišlo Tesco, zníži spotrebu plastov o vyše 80 percent.
Novinky Slovenské reťazce sa odtrhli z reťaze
Slovenské reťazce sa odtrhli z reťaze. Zdroj: Shutterstock.com/inimma, 1000 Words
Kvakomat PC bannerKvakomat mobil

Kaufland však ide ešte ďalej. Reťazec už pracuje na komplexnom riešení, ktoré by mohlo úplne eliminovať potrebu tlače papierových bločkov. „Vyvíjame funkciu, ktorá umožní zákazníkom využívajúcim našu aplikáciu a vernostný program Kaufland Card zvoliť si možnosť netlačenia pokladničných bločkov,” dodáva Vargová.

Tieto iniciatívy predstavujú významný krok vpred v oblasti ochrany životného prostredia v maloobchodnom sektore. Zatiaľ čo Tesco svojou zmenou v balení mäsa výrazne redukuje spotrebu plastov, Kaufland sa zameriava na zníženie spotreby papiera. Obe spoločnosti tak prispievajú k znižovaniu environmentálnej záťaže v maloobchodnom sektore.

Zákazníci môžu očakávať ďalšie ekologické inovácie, keďže obchodné reťazce pokračujú v hľadaní nových spôsobov, ako znížiť svoju environmentálnu stopu a vyjsť v ústrety rastúcemu dopytu po udržateľných riešeniach.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Catslap PC banerBest Wallet mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.