Tesco mení spôsob predaja obľúbenej potraviny. Chce tak bojovať proti plastovému odpadu

  • Zákazníci môžu očakávať ďalšie ekologické inovácie.
  • Trend ekologickejších riešení sa rozširuje aj medzi ďalšími obchodnými reťazcami.
  • Nový spôsob balenia, s ktorým prišlo Tesco, zníži spotrebu plastov o vyše 80 percent.
Novinky Slovenské reťazce sa odtrhli z reťaze
Slovenské reťazce sa odtrhli z reťaze. Zdroj: Shutterstock.com/inimma, 1000 Words
BitmarketsBitmarkets

Radikálna zmena v balení mletého mäsa prichádza do slovenských predajní Tesco. Obchodný reťazec sa rozhodol pre významný krok v boji proti plastovému odpadu a postupne nahrádza tradičné plastové vaničky novým, environmentálne prijateľnejším riešením známym ako flow-pack.

Na tieto novinky, ktoré sa dejú aj v Česku, upozornil portál iDnes.cz.

Spotreba plastov bude výrazne nižšia

„Nový spôsob balenia zníži spotrebu plastov o vyše 80 percent v porovnaní s doterajším balením v plastových vaničkách s fóliou,” vysvetľuje PR manažérka Tesca Mária Zerzanová pre portál tvnoviny.sk. Podľa jej slov nejde len o testovací projekt – ekologickejšie balené mäso je už dostupné vo všetkých predajniach reťazca na Slovensku.

Tesco má pritom ešte ambicióznejšie plány do budúcnosti. „V priebehu nasledujúceho roka plánujeme rozšíriť ponuku produktov v takýchto ekologických obaloch,” potvrdzuje Zerzanová. Táto iniciatíva predstavuje ďalší krok v dlhodobej stratégii spoločnosti zameranej na znižovanie plastového odpadu.

„Ihneď po zavedení budú výrobky zaradené medzi akčné ponuky s ešte priaznivejšími cenami,” uvádza Tesco pre český portál. Podľa dostupných informácií sa reťazec o úsporu plastov snaží už dlhodobo.

Trend ekologickejších riešení sa rozširuje aj medzi ďalšími obchodnými reťazcami. Napríklad Kaufland nedávno predstavil vlastnú iniciatívu v oblasti znižovania odpadu, ktorá sa zameriava na papierové bločky z pokladní.

„Zaviedli sme novú možnosť voľby pri platbe kartou, kde si zákazník môže vybrať, či chce alebo nechce potvrdenie z platobného terminálu,” objasňuje hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová. Táto možnosť je dostupná pre všetkých zákazníkov bez ohľadu na členstvo vo vernostnom programe, a to pri všetkých typoch pokladní.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Tesco a Kaufland idú príkladom

Späť
Strana 1/2Ďalej
txbOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.