- Tatra banka opäť posúva hranice digitálneho bankovníctva.
- Klienti sa k novej službe dostanú bez nutnosti navštíviť pobočku.
- Takéto riešenie na Slovensku doteraz neexistovalo.
Tatra banka spustila revolučnú službu, ktorá kompletne mení spôsob komunikácie medzi klientmi a bankármi. Inovácia s názvom „Podpora na diaľku” je prvá svojho druhu na Slovensku a prináša úplne nový rozmer do bankovníctva.
Tatra banka prináša klientom novinku
Nová služba umožňuje priamu interakciu v online priestore prostredníctvom mobilnej aplikácie Tatra banka. Klienti získavajú trvalý komunikačný priestor, kde môžu kedykoľvek zanechať správy, klásť otázky alebo žiadať o pomoc.
Prvú skúsenosť s touto novinkou si vyskúšajú prémioví klienti, ktorí majú prideleného svojho osobného bankára v pobočke alebo na diaľku. Služba výrazne zvyšuje komfort a efektivitu správy financií.
Bezpečnosť na prvom mieste
Všetka komunikácia prebieha v šifrovanom prostredí, čo zabezpečuje ochranu citlivých údajov. Klient sa môže kedykoľvek opýtať alebo napísať požiadavku svojmu bankárovi, ktorý sa jej bude venovať počas pracovnej doby.
Revolučná funkcia umožňuje plynule prepnúť z chatu do audio alebo videohovoru bez potreby ďalšieho overenia. Pritom nie je potrebné žiadne ďalšie overenie.
Unikátna navigácia priamo v telefóne
Súčasťou novej služby je funkcia navigácie klienta pomocou „podsvietenia” nasledujúceho kroku. Bankár vie klientovi presne ukázať, kde v aplikácii nájde požadované informácie – napríklad ako si zmení limity na karte alebo ako aktivuje novú službu.
Klientovi sa priamo vyznačí miesto, na ktoré má kliknúť. Na rozdiel od bežného zdieľania obrazovky táto technológia zaručuje, že bankár za klienta nič „nevykliká” a nemá prístup k citlivým informáciám.
Bankár vidí iba to, čo sa zobrazuje v mobilnej aplikácii Tatra banka, pričom nemá prístup k údajom, ako sú PIN kód na potvrdzovanie platieb, PIN kód ku karte, či celé číslo platobnej karty.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Tatra banka je priekopníkom v technológii
V dobe, keď sa na nás hrnú podvodné útoky z každej strany a bežné komunikačné platformy nemusia byť bezpečné pre zdieľanie citlivých dát, je pre mňa veľkým potešením, že sa nám podarilo vytvoriť bezpečný komunikačný priestor,” vysvetľuje Eva Fedorová z tímu pre rozvoj systémov kontaktného centra.
Banka využíva technológiu od švajčiarskej firmy Unblu, ktorá sa špecializuje na bezpečnú navigáciu a komunikáciu pre privátnych klientov. Zatiaľ čo väčšina bánk využíva túto technológiu na svojich webových stránkach, Tatra banka ako prvá banka v regióne implementovala službu priamo do mobilnej aplikácie.
Nová funkcionalita je dostupná v prvej fáze pre vybraných klientov banky v starostlivosti osobných bankárov. Neskôr sa plánuje jej rozšírenie aj pre ďalšie klientske segmenty.