- Nemecký diskontný reťazec Lidl sa rozhodol zaútočiť na športových velikánov.
- Pre posilnenie svojej značky CRIVIT si získal tenisové legendy.
- Cieľ je jasný: stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe.
Lidl sa rozhodol definitívne zaútočiť na športových velikánov. Nemecký diskontný reťazec posilňuje svoju značku CRIVIT s jasným cieľom: stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe a konkurovať gigantom ako sú Adidas, Nike či Decathlon.
Lidl chce zatriasť trhom so športovým tovarom
Ambície spoločnosti sú obrovské. Podľa obchodného magazínu Retaildetail má CRIVIT v súčasnosti ročný obrat 1,2 až 1,5 miliardy eur, ale diskontný reťazec má v hľadáčiku Decathlon, ktorý má ročné tržby vyše 15 miliárd eur.
Pre posilnenie svojej pozície si nemecká sieť získala tenisové legendy ako Steffi Graf a Andre Agassiho, a to ako ambasádorov značky CRIVIT. Tento krok ilustruje nebývalo vysoké ambície diskontného reťazca v oblasti športového tovaru.
CRIVIT mení svoju identitu a stratégiu
Značka CRIVIT spustila svoju prvú medzinárodnú kampaň „FIND YOUR MOVE”, ktorá prináša radosť z pohybu na televízne obrazovky, sociálne siete a do predajní Lidl vo viac ako 30 krajinách.
Martin Alles, vedúci značky Lidl International, vysvetľuje novú stratégiu:
CRIVIT sa stáva nezávislou značkou, ktorá prináša cvičenie pre každého – s najlepším pomerom ceny a kvality a jasným zameraním na ľudí.
S ústredným posolstvom „FIND YOUR MOVE” a medzinárodnou kampaňou nasledujeme dlhodobú víziu: etablovať CRIVIT ako najsilnejšou značku pohybu v Európe.
CRIVIT pokrýva širokú škálu športových aktivít – od fitness a cyklistiky cez kempovanie a beh až po zimné a vodné športy. Značka sa zameriava na zábavu, ľahkosť a uvedomelý životný štýl namiesto tlaku na výkon.
Lidl chce urobiť zo svojej športovej značky Crivit „najsilnejšiu značku cvičenia v Európe”, pričom novej, výraznej oranžovej identite sa Crivit prezentuje ako nezávislá značka, kde Lidl nie je rodič, ale distribučný kanál.
Lidl zjednotí online a offline predaj
Nová orientácia značky je integrovaná do omnichannel stratégie spoločnosti Lidl. Predajne Lidl vo viac ako 30 krajinách ponúkajú športové oblečenie a vybavenie CRIVIT, zatiaľ čo v Nemecku, Francúzsku, Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Holandsku a Belgicku sa spúšťa redizajn internetového obchodu Lidl Online Shop.
Ivan Udiljak, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika, dodáva:
Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou úspešného príbehu CRIVIT. Veríme v silu tejto výnimočnej značky a v jej potenciál inšpirovať ľudí k aktívnejšiemu životnému štýlu, a to za najlepšiu cenu.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.