Supermarket vyhlásil vojnu gigantom ako Nike a Adidas. Celý svet je v šoku

  • Nemecký diskontný reťazec Lidl sa rozhodol zaútočiť na športových velikánov.
  • Pre posilnenie svojej značky CRIVIT si získal tenisové legendy.
  • Cieľ je jasný: stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe.
Ekonomika Lidl si získal Slovákov privátnymi značkami
Lidl si získal Slovákov privátnymi značkami. Zdroj: shutterstock.com/Craig Russel/Robson90/Ytje Veenstra
Kvakomat PC bannerCoinfactory mobil baner

Lidl sa rozhodol definitívne zaútočiť na športových velikánov. Nemecký diskontný reťazec posilňuje svoju značku CRIVIT s jasným cieľom: stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe a konkurovať gigantom ako sú Adidas, Nike či Decathlon.

Lidl chce zatriasť trhom so športovým tovarom

Ambície spoločnosti sú obrovské. Podľa obchodného magazínu Retaildetail má CRIVIT v súčasnosti ročný obrat 1,2 až 1,5 miliardy eur, ale diskontný reťazec má v hľadáčiku Decathlon, ktorý má ročné tržby vyše 15 miliárd eur.

Pre posilnenie svojej pozície si nemecká sieť získala tenisové legendy ako Steffi Graf a Andre Agassiho, a to ako ambasádorov značky CRIVIT. Tento krok ilustruje nebývalo vysoké ambície diskontného reťazca v oblasti športového tovaru.

Poznáte značku CRIVIT?

CRIVIT mení svoju identitu a stratégiu

Značka CRIVIT spustila svoju prvú medzinárodnú kampaň „FIND YOUR MOVE”, ktorá prináša radosť z pohybu na televízne obrazovky, sociálne siete a do predajní Lidl vo viac ako 30 krajinách.

Martin Alles, vedúci značky Lidl International, vysvetľuje novú stratégiu:

CRIVIT sa stáva nezávislou značkou, ktorá prináša cvičenie pre každého – s najlepším pomerom ceny a kvality a jasným zameraním na ľudí.

S ústredným posolstvom „FIND YOUR MOVE” a medzinárodnou kampaňou nasledujeme dlhodobú víziu: etablovať CRIVIT ako najsilnejšou značku pohybu v Európe.

O značke CRIVIT

CRIVIT pokrýva širokú škálu športových aktivít – od fitness a cyklistiky cez kempovanie a beh až po zimné a vodné športy. Značka sa zameriava na zábavu, ľahkosť a uvedomelý životný štýl namiesto tlaku na výkon.

Lidl chce urobiť zo svojej športovej značky Crivit „najsilnejšiu značku cvičenia v Európe”, pričom novej, výraznej oranžovej identite sa Crivit prezentuje ako nezávislá značka, kde Lidl nie je rodič, ale distribučný kanál.

Lidl zjednotí online a offline predaj

Nová orientácia značky je integrovaná do omnichannel stratégie spoločnosti Lidl. Predajne Lidl vo viac ako 30 krajinách ponúkajú športové oblečenie a vybavenie CRIVIT, zatiaľ čo v Nemecku, Francúzsku, Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Holandsku a Belgicku sa spúšťa redizajn internetového obchodu Lidl Online Shop.

Ivan Udiljak, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika, dodáva:

Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou úspešného príbehu CRIVIT. Veríme v silu tejto výnimočnej značky a v jej potenciál inšpirovať ľudí k aktívnejšiemu životnému štýlu, a to za najlepšiu cenu.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/2Ďalej
txbOkazio mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.