Supermarket vyhlásil vojnu gigantom ako Nike a Adidas. Celý svet je v šoku

  • Nemecký diskontný reťazec Lidl sa rozhodol zaútočiť na športových velikánov.
  • Pre posilnenie svojej značky CRIVIT si získal tenisové legendy.
  • Cieľ je jasný: stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe.
Ekonomika Lidl si získal Slovákov privátnymi značkami
Lidl si získal Slovákov privátnymi značkami. Zdroj: shutterstock.com/Craig Russel/Robson90/Ytje Veenstra
BitmarketsBitmarkets

Lidl sa rozhodol definitívne zaútočiť na športových velikánov. Nemecký diskontný reťazec posilňuje svoju značku CRIVIT s jasným cieľom: stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe a konkurovať gigantom ako sú Adidas, Nike či Decathlon.

Lidl chce zatriasť trhom so športovým tovarom

Ambície spoločnosti sú obrovské. Podľa obchodného magazínu Retaildetail má CRIVIT v súčasnosti ročný obrat 1,2 až 1,5 miliardy eur, ale diskontný reťazec má v hľadáčiku Decathlon, ktorý má ročné tržby vyše 15 miliárd eur.

Pre posilnenie svojej pozície si nemecká sieť získala tenisové legendy ako Steffi Graf a Andre Agassiho, a to ako ambasádorov značky CRIVIT. Tento krok ilustruje nebývalo vysoké ambície diskontného reťazca v oblasti športového tovaru.

Poznáte značku CRIVIT?

CRIVIT mení svoju identitu a stratégiu

Značka CRIVIT spustila svoju prvú medzinárodnú kampaň „FIND YOUR MOVE”, ktorá prináša radosť z pohybu na televízne obrazovky, sociálne siete a do predajní Lidl vo viac ako 30 krajinách.

Martin Alles, vedúci značky Lidl International, vysvetľuje novú stratégiu:

CRIVIT sa stáva nezávislou značkou, ktorá prináša cvičenie pre každého – s najlepším pomerom ceny a kvality a jasným zameraním na ľudí.

S ústredným posolstvom „FIND YOUR MOVE” a medzinárodnou kampaňou nasledujeme dlhodobú víziu: etablovať CRIVIT ako najsilnejšou značku pohybu v Európe.

O značke CRIVIT

CRIVIT pokrýva širokú škálu športových aktivít – od fitness a cyklistiky cez kempovanie a beh až po zimné a vodné športy. Značka sa zameriava na zábavu, ľahkosť a uvedomelý životný štýl namiesto tlaku na výkon.

Lidl chce urobiť zo svojej športovej značky Crivit „najsilnejšiu značku cvičenia v Európe”, pričom novej, výraznej oranžovej identite sa Crivit prezentuje ako nezávislá značka, kde Lidl nie je rodič, ale distribučný kanál.

Lidl zjednotí online a offline predaj

Nová orientácia značky je integrovaná do omnichannel stratégie spoločnosti Lidl. Predajne Lidl vo viac ako 30 krajinách ponúkajú športové oblečenie a vybavenie CRIVIT, zatiaľ čo v Nemecku, Francúzsku, Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Holandsku a Belgicku sa spúšťa redizajn internetového obchodu Lidl Online Shop.

Ivan Udiljak, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika, dodáva:

Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou úspešného príbehu CRIVIT. Veríme v silu tejto výnimočnej značky a v jej potenciál inšpirovať ľudí k aktívnejšiemu životnému štýlu, a to za najlepšiu cenu.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/2Ďalej
Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.

Najčítanejšie články

1

Slovensko zasiahla vlna nezamestnanosti: Katastrofa nás ešte len čaká

2

Finančná správa je na love: Na Slovensku vykoná tisíce kontrol

3

Dôchodok o niekoľko rokov skôr: Štát chystá veľké zmeny

4

Platy na Slovensku v roku 2025: Kde dostanete 2 600 eur a kde len 900? Pozrite si rebríček

5

Top 5 kryptomien s vysokým potenciálom pre august 2025

PR články

Bitcoin údajne smeruje na 150 000 dolárov, no majú ho prekonať tieto kryptomeny

PR články  | 30. júla 2025

PR článok Remittix. Predikcia ceny Bitcoinu je pozitívna. Po tom, čo sa pohyboval medzi 106 000 až 108 000 dolárov, analytici teraz predpokladajú ako ďalší míľnik hodnotu 150 000 dolárov.

Bitcoin údajne smeruje na 150 000 dolárov

Získajte 100 dolárov zadarmo a začnite obchodovať s kryptomenami

PR články  | 29. júla 2025 Horúca novinka

PR článok spoločnosti BITmarkets. BITmarkets prichádza s výnimočnou ponukou pre všetkých, ktorí chcú začať obchodovať s kryptomenami, no nechcú riskovať vlastné peniaze.

Obchodujte kryptomeny na BITmarkets s bonusom 100 dolárov
Horúca novinka

Rozšírenie kryptopeňaženky MetaMask pre Chrome ničí SSD disky používateľov

PR články  | 29. júla 2025

Používatelia rozšírenia MetaMask pre Chrome, Operu a Edge si pravdepodobne budú chcieť túto kryptopeňaženku odinštalovať, aspoň kým sa nevyrieši táto vážna technická porucha.

Problém používateľov Metamask