- Sociálna poisťovňa sa premenila za 3 dekády svojej existencie na modernú inštitúciu.
- V posledných rokoch priniesla digitálne služby, ktoré získali prestížne ocenenia.
- Slováci sa môžu tešiť na to, že Sociálna poisťovňa bude napredovať a prinesie klientom vyšší komfort.
Sociálna poisťovňa a jej úspechy v digitalizácii
Sociálna poisťovňa sa môže pochváliť viacerými významnými úspechmi v oblasti digitalizácie. Medzi najúspešnejšie projekty patria:
Tieto inovácie sa zaradili medzi najlepšie projekty digitalizácie spoločnosti na Slovensku a získali aj prestížne ocenenia.
Rozširovanie služieb a modernizácia
Počas troch dekád svojho pôsobenia inštitúcia postupne rozširovala rozsah svojich služieb.
Zatiaľ čo spočiatku zabezpečovala len nemocenské poistenie a dôchodkové zabezpečenie, v roku 2004 pribudlo úrazové poistenie a poistenie v nezamestnanosti.
Súčasne s rozširovaním služieb prebiehala aj modernizácia – od zakladania hrubých spisov cez budovanie klientskych centier až po súčasný stav, kedy väčšina služieb funguje v digitálnej podobe.
Pri príležitosti 30. výročia svojho vzniku pripravuje poisťovňa v roku 2025 viaceré komunikačné aktivity.
Modernizácia Sociálnej poisťovne predstavuje významný krok k užívateľsky prívetivejšiemu systému sociálneho zabezpečenia na Slovensku. Automatizácia priznávania nárokov na dávky nielen zjednoduší život občanom, ale aj zefektívni fungovanie celého systému sociálneho poistenia na Slovensku.