Slovenské výrobky majú domov. Tento reťazec ich ponúka rekordne veľa

  • Kaufland ponúka najviac slovenských výrobkov spomedzi všetkých potravinových reťazcov.
  • Reťazec dosiahol 5 650 vystavení domácich produktov v rôznych kategóriách.
  • Za 25 rokov predal Kaufland vyše 5 miliárd slovenských výrobkov.
Ekonomika Slovenské výrobky majú domov
Slovenské výrobky majú domov. Zdroj: shutterstock.com/RossHelen, ViDI Studio
Kvakomat PC bannerCoinfactory mobil baner

Slováci čoraz viac siahajú po domácich potravinách a Kaufland na túto požiadavku reaguje najlepšie zo všetkých predajcov. Jarný prieskum GfK-YouGov z roku 2025 ukázal, že práve tento reťazec ponúka najväčší počet vystavení slovenských výrobkov na našom trhu.

Odborníci preskúmali 364 predajní rôznych potravinových reťazcov a hodnotili 32 kategórií tovaru v 92 podkategóriách. Kaufland dosiahol impozantných 5 650 vystavení domácich produktov. Toto číslo výrazne prevyšuje priemer ostatných predajcov na slovenskom trhu.

Firemná filozofia

„Domáci výrobcovia predstavujú kľúčovú súčasť našej firemnej filozofie,” hovorí Richard Bendík, riaditeľ nákupu a marketingu Kaufland Slovenská republika v.o.s. „Teší nás, že naše snahy oceňujú zákazníci aj odborníci. Slovenské potraviny vynikajú čerstvosťou a kvalitou, spotrebitelia ich vyhľadávajú čoraz častejšie a každým nákupom zároveň podporujú našu ekonomiku.”

Prieskum odhalil, že najvyšší podiel slovenských výrobkov v Kauflande tvoria mliečne produkty (67 %), balený chlieb (64 %) a vajíčka (63 %). Silné zastúpenie majú tiež minerálne vody, neochutené stolové vody a ovocné destiláty. Zákazníci však objavia bohatú ponuku domácich potravín naprieč celým sortimentom.

Za 25 rokov pôsobenia na slovenskom trhu zaradil Kaufland do predaja viac ako 5 miliárd slovenských výrobkov a domácim dodávateľom za ne vyplatil sumu vyššiu ako 9,2 miliardy eur.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Spolupráca, ktorá prináša nové možnosti

Medzi dlhoročných partnerov Kauflandu patrí slovenská firma McCarter z Dunajskej Stredy, výrobca ovocných a zeleninových štiav, rastlinných alternatív mlieka a zázvorových nápojov. Ich spolupráca trvá už 25 rokov.

„Kaufland pre nás znamená kľúčového obchodného partnera,” zdôrazňuje Milan Pašmík, predseda predstavenstva a spolumajiteľ McCarter a.s.

Vďaka nemu sa naše výrobky dostávajú k zákazníkom a môžeme rozširovať naše portfólio. Mnohí predajcovia váhajú zaradiť nové neznáme produkty, ale Kaufland prejavuje odvahu. Práve vďaka tejto spolupráci sme investovali do modernizácie výroby a získali unikátnu technológiu na plnenie za studena lisovaných nápojov s kúskami ovocia bez chemického ošetrenia.

Vlastná značka oslavuje slovenské tradície

Kaufland svoju podporu domácim výrobkom pretavil aj do vlastnej značky K-Z lásky k tradícii. Táto produktová línia zahŕňa viac ako 130 výrobkov, ktoré podľa tradičných receptúr pripravujú výhradne slovenskí výrobcovia. Zákazníci tak na jednom mieste nájdu široký výber potravín s domácim pôvodom a chuťou.

Slováci chcú lokálne potraviny

Záujem o lokálne potraviny v posledných rokoch výrazne stúpa a ovplyvňuje nákupné rozhodnutia spotrebiteľov. Kaufland na tento trend reaguje aktívne a neustále zvyšuje zastúpenie slovenských produktov vo svojej ponuke.

Prvé miesto v počte vystavení domácich výrobkov dokazuje, že stratégia reťazca založená na spravodlivom prístupe k slovenským dodávateľom prináša konkrétne výsledky. Zákazníci tak získavajú istotu, že v Kauflande nájdu najširšiu ponuku slovenských potravín pod jednou strechou.

Výsledky prieskumu GfK-YouGov nielen potvrdzujú úspešnú obchodnú stratégiu Kauflandu, ale aj ukazujú, že podpora domácej výroby vytvára výhody pre všetkých – obchodníkov, výrobcov aj spotrebiteľov.

Coinfactory PC banerKvakomat mobil
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.

Najčítanejšie články

1

Slovenská sporiteľňa vydala dôležité varovanie: Hrozí, že jej klienti prídu o peniaze

2

Slovensko zasiahla vlna nezamestnanosti: Katastrofa nás ešte len čaká

3

Slovensko kolabuje: 5 desivých signálov, že ekonomika sa rúti do krízy

4

Národná banka Slovenska bije na poplach. Slováci majú obrovský problém

5

Robert Kiyosaki: Čaká nás finančné peklo ako v 30. rokoch

PR články

eToro mení pravidlá hry: Prichádza 24/5 obchodovanie a tokenizované akcie

PR články  | 2. augusta 2025

PR článok spoločnosti eToro. eToro pokračuje vo svojom dlhodobom záväzku smerom k tokenizovanej budúcnosti a oznámilo niekoľko významných inovácií, ktoré zásadne menia spôsob, akým investori pristupujú k tradičným finančným nástrojom.

eToro prichádza z prelomovou novinkou

Bitcoin údajne smeruje na 150 000 dolárov, no majú ho prekonať tieto kryptomeny

PR články  | 30. júla 2025

PR článok Remittix. Predikcia ceny Bitcoinu je pozitívna. Po tom, čo sa pohyboval medzi 106 000 až 108 000 dolárov, analytici teraz predpokladajú ako ďalší míľnik hodnotu 150 000 dolárov.

Bitcoin údajne smeruje na 150 000 dolárov

Získajte 100 dolárov zadarmo a začnite obchodovať s kryptomenami

PR články  | 29. júla 2025 Horúca novinka

PR článok spoločnosti BITmarkets. BITmarkets prichádza s výnimočnou ponukou pre všetkých, ktorí chcú začať obchodovať s kryptomenami, no nechcú riskovať vlastné peniaze.

Obchodujte kryptomeny na BITmarkets s bonusom 100 dolárov
Horúca novinka