- Slovenská pošta testuje samoobslužné kiosky na piatich pobočkách.
- Kiosky umožňujú vklad, výber hotovosti a úhradu faktúr.
- Pilotný projekt má zrýchliť služby a zlepšiť zákaznícky zážitok.
Slovenská pošta spustila pilotný projekt samoobslužných kioskov na vybraných pobočkách, ktoré zákazníkom umožnia využívať vybrané finančné služby rýchlo, jednoducho a bez čakania. Informovala o tom spoločnosť v tlačovej správe.
V kioskoch môžu zákazníci realizovať rýchly vklad a výber hotovosti, úhradu ePoukazu či úhradu faktúr cez Pay by square, a to buď hotovosťou alebo kartou podľa preferencie. Práca s kioskom je intuitívna a nevyžaduje asistenciu pracovníka pošty.
„Pilotný projekt kioskov predstavuje ďalší spôsob, ako Slovenská pošta mení tradície na inovácie a ukazuje, ako môže vyzerať budúcnosť poštových služieb. Takýmito technológiami dochádza k rýchlejšiemu vybaveniu zákazníka a ku skvalitneniu užívateľského zážitku,” uviedla pošta.
Kiosky sú v rámci pilotného projektu rozmiestnené na piatich pobočkách v mestách Bratislava (Námestie SNP 35 a Mlynské nivy 5A – Stanica Nivy), Košice (Humenská 4), Štúrovo (Hlavná 60) a Žilina (Sládkovičova 14).
Projekt bude testovaný v reálnych podmienkach a jeho vyhodnotenie ukáže, ako sa bude koncept ďalej rozvíjať.

Zarábaj aj ty na raste kryptomien.
Začni ich nakupovať na Bitmarkets a získaj 100 dolárový vstupný bonus.